عربشاهی: عده‌ای‌می‌خواهند پرسپولیس‌را نابودکنند

به گزارش افکارنیوز، ضیاء عربشاهی، درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویای قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس با حمید درخشان هم خوب بازی می‌کرد و هم خوب امتیاز می‌گرفت و حتی در آزادی با سه گل همین لخویا را شکست دادیم اما باید از مدیریت باشگاه سؤال شود که بهتر نبود این پروفسوری که آورده‌اند بعد از پایان لیگ به پرسپولیس می‌آمد؟

وی ادامه داد: آقایان اجازه می‌دادند کادر فنی قبلی دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و چند بازی پایانی لیگ برتر را تمام کند بعد تصمیم می‌گرفتند اما این کار قشنگی نبود که با احساسات هواداران بازی شود. در زمان درخشان پرسپولیس هجومی و خوب بازی می‌کرد اما کادر فنی جدید در این سه بازی که به پرسپولیس آمده یک باخت و دو مساوی کسب کرده است و شما شک نکنید که اگر این نتایج در زمان کادر فنی قبلی به دست می‌آمد همین رسانه‌ها ساکت نمی‌نشستند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: چرا باید غریبه‌پرست باشیم؟ چرا داشته‌های خودمان را باور نداریم؟ اگر بگوییم کادر فنی جدید از تیم شناخت نداشته حرف درستی نیست چرا که آنها قبل از اینکه قرارداد ببندند از تیم شناخت پیدا می‌کنند. چرا در بازی با لخویا گابریل که بهترین بازیکن پرسپولیس است باید نیمکت‌نشین باشد؟ چرا نوراللهی که بهترین بازیکن زمین بود باید تعویض شود؟ مربی خوب به کسی می‌گویند که تیم را خوب ارنج کند و با تعویض‌هایش بتواند تیم را از بحران خارج کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی بود من این موضوع را به حسین فرکی هم گفته بودم که برانکو مربی ترسویی است و فقط برای یک امتیاز بازی می‌کند و شاید بتوانیم بگوییم کرانچار تنها مربی کرواتی بود که نسبت به سایر مربیان عملکرد بهتری داشت.

وی افزود: ‌ آقایان می‌گویند چرا پرسپولیس در این دو سه بازی اخیر از دقیقه ۷۰ به بعد از نظر بدنی کم می‌آورد اما سؤال من این است که چرا پیش از این پرسپولیس این شرایط را نداشت و چرا در زمانی که درخشان سرمربی تیم بود بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی کم نمی‌آوردند؟ حتماً مسئله‌ای در این بین نقش داشت.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: نمیدانم در فوتبال ما چه میگذرد اما چیزی که مشخص است این است که عدهای میخواهند پرسپولیس را نابود کنند. به نظر من بهتر بود اجازه میدادند کادر فنی قبلی به کارش ادامه میداد و تصمیم عجولانهای نمیگرفتند اما میبینیم برخی باخت را گردن کادر فنی قبلی میاندازند.