بیرون مانده‌ها از لیست امروز تمرین می‌کنند

به گزارش افکارنیوز، در حالیکه قرار است تیم فوتبال پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا برود، اما بازیکنان این تیم که در لیست پرسپولیس حضور ندارند قرار است امروز تمرینات‌شان را از سر بگیرند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید ویژه‌ای بر روی آمادگی بدنی بازیکنان دارد و به همین دلیل امروز بازیکنانی مثل هادی نوروزی، علی علیپور و … که در لیست پرسپولیس حضور ندارند برای تمرین عصر امروز به ورزشگاه درفشی‌فر می‌روند تا طبق برنامه تی هومیر مربی بدنساز این تیم تمرینات‌شان را از سر بگیرند.

البته طبق برنامه اعلام شده بازیکنان پرسپولیس امروز در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ناهار را در هتل المپیک صرف خواهند کرد و سپس در ساعت ۱۴ راهی کرج خواهند شد تا برای بازی مقابل سایپا آماده شوند. البته این احتمال وجود دارد که محمدحسین نژادفلاح مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس که اصالتی کرجی دارد برای تماشای بازی امروز راهی ورزشگاه انقلاب کرج شود.

همچنین امروز حجت‌‌الله خطیب مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس پس از طی کردن دوره بیماری درگذشت. در این خصوص حسین خبیری مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به فارس گفت: واقعا باید به خانواده خطیب و همچنین خانواده ورزش درگذشت این مدیر ورزشی را تسلیت گفت چرا که خطیب مدیر پرتلاشی بود و منشأ خدمات زیادی در ورزش استان تهران شد. او یادگاری‌های زیادی در ورزش به جای گذاشت و مطمئنا به همین راحتی نمی‌توان خدمات ارزنده او را فراموش کرد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس برنامههای ویژهای برای درگذشت مدیرعامل اسبق باشگاه خود خواهد داشت که به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.