پیشنهاد قلعه نویی باعثیاغی گری پیام؟

به گزارش افکارنیوز، از اولین باری که شایعه استقلالی‌شدن پیام صادقیان را شنیدیم، خیلی می‌گذرد. آن موقع حمید درخشان تازه پرسپولیس را تحویل گرفته بود. همان روزها بود که گفتند پیشنهاد استقلال را در جیب دارد اما خودش مدعی شد که هرگز به تیم رقیب نخواهد رفت.

کمی بعد دوباره نام او را کنار نام استقلال شنیدیم و این بار، شایعه مذاکره صادقیان با امیر قلعه‌نویی بر سر زبان‌ها افتاد. خودش گفت که مذاکره‌ای در کار نبوده اما پیغام و پسغام‌ها‌یی را دریافت کرده است.

حتی در ابتدا سعی داشت با نشان دادن این پیامک‌ها به هم‌تیمی‌هایش ثابت کند که چقدر مورد توجه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری است اما خیلی طول نکشید که شایعه‌ها درباره او پا را فراتر گذاشته و از وقوع برخی اتفاق‌ها و مذاکره‌های پنهانی بین این بازیکن و اطرافیان سرمربی استقلال خبر دادند.



شایعه‌هایی که صادقیان دیگر دوست نداشت درباره‌‌شان حرف بزند اما دست‌کم متوجه شد که می‌تواند روی پیشنهاد تیم رقیب حساب کند. در واکنش به همان شایعه‌ها و اتفاق‌ها بود که درخشان تصمیم گرفت صادقیان را کنار بگذارد و هنوز یادمان نرفته این حرفش را که «برخی مسائل را نمی‌توانم در رسانه‌ها مطرح کنم.»



درخشان که متوجه شده بود بازیکنش با پیشنهاد وسوسه‌کننده فلان تیم مواجه شده، ابتدا می‌خواست این موضوع را مدیریت کند. برای همین نه آن را رسانه‌ای کرد و نه حتی درباره‌اش با مسئولان باشگاه حرفی زد اما هر چه می‌گذشت، بی‌انضباطی‌های پیام صادقیان هم تشدید می‌شد. کار تا جایی پیش رفت که در نهایت سرمربی پرسپولیس تصمیم به اخراج این بازیکن گرفت اما جالب وقتی بود که مدیریت وقت باشگاه بدون اطلاع از این قضیه صادقیان را برگرداند.



بعد از جدایی درخشان و حضور برانکو، صادقیان در مصاحبه‌هایش گفت که فیکس نبودنش در پرسپولیس به دلیل لجبازی‌های درخشان بوده و حتی وعده داد که با حضور برانکو او فضای جدیدی را تجربه کرده و از این پس در پرسپولیس حضور بیشتری خواهد داشت. حال آنکه مرد کروات هم نه تنها به این بازیکن میدان نداد، بلکه سرنوشتی مشابه را برایش رقم زد.



پیش از این اخراج اما اتفاق‌های مهم دیگری هم رخ داده بود. نمونه‌اش خداحافظی ناگهانی اما رسمی صادقیان از هواداران پرسپولیس در یکی از صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی که شایعه‌ها آن را به مذاکره دوباره‌اش با سرمربی استقلال ربط داده‌اند.



راست و دروغش گردن راوی اما می‌گویند قلعه‌نویی به صادقیان وعده داده که او در تیمش فیکس خواهد بود و برای قراردادش هم رقم درشتی را از باشگاه طلب می‌کند و اینگونه برای فصل بعد با او به توافق رسیده است.



اتفاقا صادقیان که همین چند وقت پیش گفته بود دیگر دنبال حاشیه نمی‌رود، در بازی با سایپا دوباره حاشیه‌ساز و به همین خاطر اخراج شد تا این بار شائبه عمدی بودن این رفتارش را بشنویم.



شایعه‌ها دوباره دهان باز کردند و این بار، این پرسش را پیش‌رویمان گذاشتند که رفتار عجیب و غریب صادقیان آیا ناخواسته بوده یا او به عمد می‌خواسته با اخراج از پرسپولیس به پیشنهادهای ریز و درشتش فکر کند؟



پاسخ این پرسشها را باید در جایی دیگر جست اما اینطور که برانکو حکم داده، صادقیان دیگر شانسی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و شاید شایعهها راست گفته باشند که قرار است در هفتههای آینده خبرهای عجیب و غریبی درباره این بازیکن اخراجی بشنویم.