ماجراهای باورنکردنی برای تبرئه یک بی‌انضباطی در پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خانزاده حالا شده بازیکن خبرساز فوتبال ایران. کسی که با رفتار بسیار عجیب و سؤال‌برانگیزش در قطر و کتک زدن یک هوادار پرسپولیس، کلاس این باشگاه را در حد تیم‌های محلی پایین آورد و این در حالی است که خانزاده «مثلاً» بازیکن تیم‌ملی بوده است.

رفتار زننده این بازیکن بی‌انضباط باعثشد فیلم درگیری او با یک هوادار پرسپولیس در دوحه، در سایت‌های مختلف خارجی نیز منتشر شود تا این بی‌انضباطی متأسفانه به پای همه فوتبال ایران نوشته شود اما خانزاده درددل جالبی با یکی از دوستانش کرده بود. او معتقد است برخی به این بازیکن حسادت می‌کنند و به همین علت است که در داخل تیم، این همه دشمن و در خارج از تیم، این همه منتقد دارد!

خانزاده در راه‌آهن و با سرمربیگری مهدی تارتار بازیکن فیکس در لیگ ‌برتر شد و زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به علیرضا نورمحمدی ترجیح داده شد. وقتی علی دایی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، این بازیکن مجال بازی نداشت ولی در نیم‌فصل دوم به ذوب‌آهن رفت و برای فیروز کریمی بازی کرد تا ذوبی‌ها در لیگ ماندنی شوند و سپس به پرسپولیس برگشت و تا امروز در ۱۶ مسابقه برای این تیم به میدان رفته که تنها دو بار در پست اصلی خود یعنی مدافع وسط بازی کرده است؛ جایی که خودش می‌گوید پست تخصصی‌‌اش نیست چون نمی‌تواند در طول زمین، بارها برود و برگردد.

او گفته وقتي به عنوان تنها سهميه پرسپوليس به جام ملتهاي آسيا رفت و حتي زماني كه حضور در اردوي تيمملي در جامجهاني ۲۰۱۴ را تجربه كرد، حسادتها به اين بازيكن بيشتر شد و حالا همين حسادتها باعث شده با هر رفتارش، حاشيههايي درست شود. احتمالاً كتك زدن آن هوادار در قطر نيز به علت حسادت بازيكنان بود!