بازیکن نیستند، گوشواره و النگو می‌اندازند!

به گزارش افکارنیوز، با رشیدی گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید:

لیگ رو به پایان است، در هفته‌های باقی‌مانده شانسی برای استقلال قائل هستید که بتواند سهمیه آسیا بگیرد؟
روی کاغذ چنین احتمالی وجود دارد ولی عملکرد استقلال در بازی‌های اخیر مرا به عنوان یک دوستدار برای کسب سهمیه ناامید می‌کند.

دلیل نمایش ضعیف این تیم چیست؟
دلایل زیادی دخیل هستند، تفکر فنی این فصل استقلال مناسب نبود، مصدومیت‌ها و جدا شدن ۳،۲ بازیکن مؤثر هم باعثشد استقلال به مرحله‌ای برسد که در تهران به زور از پدیده یک امتیاز بگیرد.

چاره چیست؟
استقلال باید پوست عوض کند. از نظر تفکر فنی تغییرات لازم است تا این تیم جان تازه‌ای بگیرد. میانگین سن استقلال باید کاهش یابد و آدم‌های باانگیزه و مشورت‌پذیر به این مجموعه ملحق شوند.

اعتراض تماشاگران در این برهه از مسابقات حق طبیعی آنهاست یا باید صبورتر باشند؟
تماشاگر حامی تیم است و بدون چشمداشت، تیم و بازیکنان را تشویق می‌کند. اگر خواسته‌هایش برآورده نشود، اعتراض می‌کند و این حق مسلم آنهاست.

صحبت از لزوم تحولات کردید، می‌شود بیشتر به جزئیات بپردازید؟
بعد از پايان بازيهاي ليگ درباره جزئيات توضيح ميدهم، استقلال آدمهايي ميخواهد كه عشق داشته باشند. استقلال به دوجين اصغر حاجيلو نياز دارد كه اولويتشان موفقيت تيم باشد، استقلال به جوانهاي باشخصيت نياز دارد. امروز چندين فوتباليست در ليگ كشور فكر مدل مو و تتو كردن بدنشان هستند، بازيكني كه در زمين دنبال مدل مو است، به فكر فوتبال نيست. برود مدل شود. تقصير مسئولان و مربيان ماست كه اينها را جذب ميكنند. تقصير والدين آنهاست كه اجازه ميدهند پسرشان كارهاي چندشآور انجام دهد، مگر رونالدو و مسي از اين كارها ميكنند؟ اين جوانها بايد اصلاح شوند. اگر جلوي آنها را نگيرند، گوشواره به گوش انداخته و النگو به مچ دستشان مياندازند! فوتباليست درست و حسابي كه نيستند دارند كارهاي چندشآور هم ترويج ميدهند.