دبیری: خودم از طرفداران پرسپولیس و کریمی بودم

به گزارش افکارنیوز، شهرام دبیری درباره انتقاداتی که علی کریمی نسبت به این عضو هیأت رئیسه فدراسیون مطرح کرده بود اظهار داشت: من فقط در مورد این مسائل نقل قول کردم و هیچ نیت بدی نداشتم و گفتم که حتی کی‌روش عنوان کرده است که رفتن کریمی ارتباطی به من ندارد و کریمی به خاطر بی‌احترامی که از بابت قرارداد و مسائل دیگر شده بود اردوی تیم ملی را ترک کرد و کی‌روش هم حتی احتمال این موضوع را مطرح کرد و ما نمی‌توانیم از قول او و زبان او صحبت کنیم.

وی ادامه داد: حرف کی‌روش این بود که مشکلش با من نبود و به خاطر من اردو را ترک نکرد و من هم این حرف‌ها را به خبرنگاران منتقل کردم.

دبیری در پاسخ به این سؤال که آیا کی‌روش در این خصوص صحبتی از پاداش‌ها و مسائل مالی کرده بود یا خیر، گفت: ‌ این حرف‌ها مطرح شد و واقعاً یادم نمی‌آید که اینها را کی‌روش مطرح کرد یا کفاشیان؟ در هر صورت کریمی احساس کرده بود که به او بی‌احترامی شده است و در این مورد فقط مسائل مالی نقشی نداشت.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: به طور مثال من خودم هم می‌توانم بلیت فرست کلاس یا بیزینس کلاس تهیه کنم اما زمانی که ببینیم همه دوستانم در یک قسمت هواپیما هستم و من در یک قسمت دیگر احساس می‌کنم که به من بی احترامی شده است و این ربطی به مسائل مالی ندارد و به نظر می‌رسد که او به خاطر اینطور مسائل ناراحت شده باشد.

وی تأکید کرد: اما متأسفانه صحبت‌هایم در خصوص کریمی یک طور دیگر منعکس شد و این در حالی است که من فقط نقل قول کردم و هدفم نیز خیر بود. اما الآن نوک پیکان من هستم و کریمی هم فکر می‌کند که من بر علیه او این مصاحبه را انجام داده‌ام.

دبیری گفت: من خودم از طرفداران پرسپولیس و کریمی بودم و علاقه زیادی نیز به او داشته و دارم و حتی او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می‌دانم. چند بار نیز زمانی که در تبریز بازی می‌کرد با کریمی دیدار داشتم و با هم صحبت کردیم.

وی در پایان گفت: خود علی کریمی در مورد تمام مسائل فوتبال گلایه دارد اما متأسفانه همه کاسه کوزهها بر سر من شکسته شده و انگار مشکل اصلی من هستم اما باز هم تأکید میکنم که من فقط نقل قول کردم و هیچ هدف بدی نداشتم تا بخواهم علیه علی کریمی که اتفاقاً محبوبترین فوتبالیست ایران هم هست صحبت کنم.