همه می توانند سربازی شان را بخرند جز پولادی!

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ فرهاد عرب در رابطه با اینکه بازیکنانی که کارت معافیتشان باطل شده شامل قانون خرید خدمت سربازی می شوند یا خیر، ‌ اظهار داشت: ‌آنهایی که طبق دستور العملی که صادر شده، ‌ شامل این قانون می شوند، ‌ می توانند برای خرید خدمتشان اقدام کنند. در واقع اگر غیبت بالای ۸ سال داشته باشند، ‌ می توانند خدمتشان را بخرند.

وی در پاسخ به این سوال که درباره پولادی نیز ماجرا به همین صورت است، ‌ افزود: ‌ ماجرای مهرداد پولادی کاملا متفاوت است زیرا او یک کار غیرقانونی کرده و ابتدا باید به ایران برگردد تا تعیین تکلیف شود. بعد از بازگشت این بازیکن به ایران درباره او تصمیم گیری می شود. در واقع تمام بازیکنانی که کارتشان باطل شده، ‌ به غیر از پولادی به شرط ۸ سال غیبت می توانند خدمتشان را بخرند.

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه در خصوص اینکه درباره پولادی خبر جدیدی به دستشان رسیده، ‌ عنوان کرد: ‌ درباره پولادی چیز جدیدی به دست ما نرسیده است. البته کفاشیان تعهد داده که پولادی در پایان فصل بیاید و تکلیفش را مشخص کند. الان از نظر ما این بازیکن سرباز فراری است و بهتر است که بیاید و تکلیفش را مشخص کند.

وی در پایان درباره صدور مجوز بازیکنان سرباز برای بازی در لیگ برتر فصل آینده گفت: درباره حضور بازیکنان در تیمهای نظامی هنوز تصمیم گیری نشده است و قرار است در چند روز آینده این تصمیم گیری انجام شود.