خریدار ۳۰۰ میلیاردی با پراید رفت!

به گزارش افکارنیوز، مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در سازمان خصوصی‌سازی در تهران برگزار شد این مزایده حاشیه‌های فراوانی داشت.

مسئولان سازمان خصوصِ‌سازی برای اولین بار بود که یک مزایده ای را برگزار کردند که انتظار حضور انبوه خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی و عکاسان را نداشتند و با دیدن آنها شگفت‌زده شدند.

مزایده در سالنی نسبتاً کوچک برگزار شد که جای کافی برای نشستن برخی میهمانان و خبرنگاران نداشت که دلیلش هم غیرقابل انتظار بودن استقرار خبرنگاران بود.

زارع نماینده سازمان بازرسی نیز در این جلسه حضور داشت که قبل از انجام مصاحبه سالن را ترک کرد.

* پوری‌حسینی در ابتدا اعلام کرد که یکی از خریداران پرسپولیس که نتوانسته فیش را به موقع به جلسه برساند در مزایده شرکت داده می‌شود اما بعد از چند دقیقه اعلام کرد در صورتی که او بتواند اثبات کند که پول در زمان مقرر و بیش از ساعت ۱۴ امروز واریز شده باشد ممکن است پاکت ایشان باز شود.

* تنها خریدار باشگاه استقلال که شرکت شورایکو بود پول به حساب واریز نکرده بود نماینده این شرکت در پاسخ به این سوال که شرکت شما چه ربطی به ورزش دارد گفت: من خودم ورزشکارم اما نماینده هستم و نمی‌توانم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم.

* علیرضا معظمی‌نیا که از اهالی کرمانشاه است با تأخیر یک ساعته به جلسه رسید و با هجوم خبرنگاران مواجه شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس را با ۳۰۰ میلیارد تومان می‌خرد.

* او دقایقی کوتاه با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه گذاشت و بعد از این جلسه قصد سوار شدن به آسانسور را داشته گزارشگران تلویزیونی و برخی خبرنگاران به داخل آسانسور هجوم بردند تا با او گفت‌وگوی اختصاصی بگیرند اما معظمی‌نیا نگران سقوط آسانسور بود و مدام فریاد می‌زد آسانسور سقوط می‌کند بیرون بروید در نهایت او از پلیس و مسئولین حراست سازمان خصوصی‌سازی درخواست کمک کرد تا بدون حضور خبرنگاران از آسانسور استفاده کند خبرنگاران نیز از طبقه دهم تا طبقه همکف دویدند تا خود را به او برسانند.

* خبرنگاران مقابل در خروجی سازمان خصوصی‌سازی باز هم از او سوالات مختلفی پرسیدند که در نهایت او با یک پراید سازمان خصوصی‌سازی را ترک کرد. استفاده از پراید باعثتعجب خبرنگاران بود و می‌گفتند خریداری که ۳۰۰ میلیارد تومان پول دارد چرا پراید سوار می‌شود.

جواب این مزایده قرار است تا سه‌شنبه هفته آینده اعلام شود در حالی که استقلال خریداری ندارد و باشگاه پرسپولیس دو خریدار قانونی دارد.

انتهای پیام/خ