ناراحتی از عدم فروش استقلال

به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال در حضور ۵۰ نفر از هواداران این تیم برگزار شد.

* پیش از اینکه بازیکنان به کمپ بیایند به مؤسسه خیریه در ولنجک رفته بودند. آنها زمانی که به محل تمرین آمدند در این باره صحبت می‌کردند.

* تمرین با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی آغاز شد و سپس بازیکنان در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

* بخش‌های مختلف تمرین امروز دویدن دور زمین، بازی آقاوسط، بازیسازی از خط دفاع و سانتر از جناحین و شوت به دروازه بود.

* امیر قلعه‌نویی و محسن فروزان امروز دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند. رضا رجبی نیز که مدتی است در تمرین استقلال حضوری فعال‌تر دارد دقایقی با کرار جاسم گفت‌وگو کرد.

* مانند تمرینات گذشته استقلال بازار نصب بنر در کمپ داغ بود. روی یکی از این بنرها این جمله نقش بسته بود: «تو همیشه قهرمانی سرت را بالا بگیر، کارنامه شما همچون خاری است در چشمان از مد افتادگانی که آرزوی‌شان دوباره همنشینی با شماست ".

* این گروه از طرفداران استقلال به تشویق امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال پرداختند و در حمایت از سرمربی تیم‌شان شعار می‌دادند: «ژنرال اول بشی آخر بشی دوست داریم». همچنین این تعداد با شعار «استقلال با غیرت» به تشویق یک به یک بازیکنان پرداختند. آنها در حالی به تشویق بازیکنان پرداختند که در دیدار استقلال مقابل پدیده خراسان برخی هواداران با شعارهایی به بازیکنان اعتراض کرده بودند.

* امید ابراهیمی و خسرو حیدری با تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای در محل تمرین حضور پیدا کردند.

* محرومیت ۹ ماهه محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس و هچنین بحثمزایده سوم پرسپولیس و استقلال سوژه بازیکنان و هواداران بود. اینکه هنوز خریداری برای باشگاه استقلال پیدا نشده، باعثناراحتی هواداران این تیم شده بود.

* هوادارانی که با خودشان بنر امیر قلعه‌نویی را آورده بودند با نشان دادن عدد پنج که به معنای پنج قهرمانی امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر است، عکس یادگاری گرفتند.

* در بخش شوت به دروازه آرش برهانی و رضا عنایتی عملکرد خوبی داشتند. عملکرد برهانی باعثشده بود که تماشاگران در چندین نوبت او را تشویق کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز جمعه در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/