وعده خریدار جدید پرسپولیس؛ ۳۵۰ میلیارد تومان

به گزارش افکارنیوز، وعده ۳۵۰ میلیاردی خریدار پرسپولیس، علیرضا معظمی‌نیا که در روز مزایده باشگاه پرسپولیس دیر به جلسه رسید و به گفته خودش نتوانست پرسپولیس را بخرد، تصمیم گرفته تا در مرحله بعدی این مزایده شرکت کند.

خودش در این مورد می‌گوید: «هنوز که فرم شرکت در مزایده جدید نیامده اما شک نداشته باشید که بنده در این مزایده شرکت می‌کنم و این بار قول می‌دهم طوری شرکت کنم که بهانه‌ای نباشد. پول خودم را هم به موقع می‌ریزم و برنامه‌ها را طوری هماهنگ می‌کنم که مشکلی پیش نیاید. دفعه قبل قیمت‌ها به ۳۰۰ میلیارد تومان هم رسید و اگر این بار رقیبی پیدا شود، این قیمت را به ۳۵۰ میلیارد تومان می‌رسانم. اصلا تعارف ندارم و من تصمیمم را گرفته‌ام.»

معظمی‌نیا این را گفت و ادامه داد: «دوست دارم علاوه بر پرسپولیس به خیلی‌ها کمک کنم. یکی ورزش بیماری‌های خاص است، به خاطر جنس کار و اهمیتی که دارد. یکی هم ورزش اسکواش که فکر می‌کنم مشکلات زیادی دارند. امیدوارم بتوانم به آنها کمک کنم. تیم بعدی که دوست دارم به آنها کمک کنم، تراکتورسازی تبریز است. علاقه خاصی به این تیم و مردم تبریز دارم. آنها هم مثل کردها برای من عزیز هستند. اگر بخواهند و دوست داشته باشند، از آنها هم حمایت می کنم.

او افزود: از همه مهمتر هم شهر خودم است. دوست دارم تیم شهرم در لیگ یک نتایج خوبی بگیرد و با صعود به لیگ برتر در این لیگ ماندگار شود. هر کمکی که از مجموعه ما بر بیاید، این کار را انجام میدهیم.