آقای رییس جمهور وزیر ورزش را تغییر دهید

به گزارش افکارنیوز، بیش از ۴۰ روز از هجوم به صفحه رییس جمهور بابت کنارگذاشتن کی روش می گذرد. در هفته اول فروردین و زمانی که احتمال جدایی کی روش از فوتبال ایران به اوج رسیده بود هجوم کاربران اینستاگرام به صفحه رییس جمهور شدت گرفت. هجومی که سبب شد نفر اول قوه مجریه به ماجرای جدایی کی روش نگاهی ویژه تر داشته باشد و اصلا به همین دلیل هم بود که حسنی خو رییس حراست وزارت ورزش وارد مذاکرات شد و کی روش را ماندگار کرد.



حالا ۴۰ روز پس از آن هجوم اولیه یک هفته ای است که وزیر ورزش دوباره علیه کی روش موضع گیری کرده و به نظر می رسد که دوره جضور سرمربی تیم ملی در ایران به پایان رسیده است. این عکس العمل وزیر ورزش دوباره با بازخورهایی در صفحه شخصی رییس جمهور مواجه شده است.



البته با مرور در پست های رییس جمهور طی ۴۰ روز اخیر مشخص می شود که وزیر ورزش همیشه جز نفراتی بوده که حداقل یک کامنت را برای خود پای هرعکس خریده است. طرفداران فوتبال که به فضای مجازی دسترسی دارند در این مدت بارها به صفحه رییس جمهور آمده اند و با هشتگ هایی علیه وزیر ورزش از حسن روحانی خواسته اند گودرزی را برکنارکند. هرچند تعداد کامنت های پای پست ها هنوز به شدت ۴۰ روز قبل نیست اما این بار در کنار هشتگ کی روش#باید#بماند یک هشتگ جدید هم ساخته شده گودرزی#حیاکن#فوتبالمون#رو#رها#کن.



کامنت های منتشر شده در صفحه رییس جمهور بعضا توهین آمیز هستند و این می تواند نشانه از عصبانیت کاربران نسبت به وزیر ورزش باشد. پست های منتشر شده از رییس جمهور در ۴۰ روز گذشته تحت تاثیر احتمال برکناری کی روش است و کاربران گاه با خواهش گاه با توصیه و گاه با لحنی آمرانه حسن روحانی را به کنترل کردن گودرزی فرا می خوانند. البته تعدادی از کاربران هم انتظار استیضاح گودرزی در صفحه رییس جمهور را دارند.