رونالدو و کاسیاس از رئال‌ مادرید می‌روند

به گزارش افکارنیوز، پس از تساوی ۲ بر ۲ خانگی شنبه شب رئال‌ مادرید برابر والنسیا در هفته سی‌و‌ششم لالیگا هواداران رئال در برنابئو، ایکر کاسیاس را هو کردند و عملکرد او را در این بازی و فصل جاری مورد انتقاد قرار دادند. دروازه‌بانی که از ابتدای فصل جاری آینده‌ای مبهم در رئال داشت و اخیراً هم شایعه شد که داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ جای وی را در این تیم خواهد گرفت.

در سویی دیگر کریستیانو رونالدو هم که مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را به هدر داد در هفته‌های اخیر خیلی پرفروغ ظاهر نشده و ترجیح داده در برابر رسانه‌ها هم سکوت کند. ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها هم به شدت مورد توجه منچستر یونایتد است، جایی که هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر بازگشت مهاجم پیشین خود هستند.

آگوستین رودریگس، دروازه‌بان پیشین سفیدپوشان مادریدی در گفت‌و‌گو با «رادیو مارکا» اسپانیا گفت: فکر می‌کنم ایکر کاسیاس در پایان فصل رئال‌ مادرید را ترک خواهد کرد و رونالدو هم همین طور. از این بابت مطمئن هستم.

رودریگس ۵۵ ساله که خود بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ در رئال‌مادرید عضویت داشت، تأکید کرد: خبر جدایی ایکر و کریس را هم چهارشنبه هفته آینده در اخبار خواهیم دید.

رئالمادرید فردا شب (چهارشنبه) در حالی در دور برگشت از مرحله نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای یوونتوس است که در بازی رفت در تورین با نتیجه ۲ بر یک مغلوب قهرمان ایتالیا شد.