قلعه نویی گلر تیمش را راهی بیمارستان کرد!

به گزارش افکارنیوز، وحید طالب لو پس از شکست مقابل تراکتور، بی آنکه در جریان بازی باشد، ناگهان با انتقاد سرمربی روبرو شد.

او که هیچ گاه ادعای حضور در ترکیب را نکرده بود، با چنین جمله ای از سوی امیر روبرو شد: «مگر او در راه آهن فیکس بود؟ حتی کمتر از عابدزاده در این تیم بازی کرد…»



این حرف های قلعه نویی بود که شاید باعثشد تا کار طالب لو از عصبانیت به بیمارستان بکشد. طالب لو این فصل تنها مقابل پیکان بازی کرد که دلیلش هم روشن بود؛ حضور در ترکیب ثابت استقلال برای رو کم کنی مهدی رحمتی!



طالب لو درباره اتفاقات بازی با تراکتورسازی گفت: «خواهش می کنم از من فعلا سوالی نپرسید. اجازه بدهید یکی دو روز دیگر صحبت خواهم کرد.»



او درباره رفتن به بیمارستان نیز گفت: «متاسفانه بعد از بازی به دلیل سر درد شدید و حالت تهوعی که داشتم، کارم به بیمارستان کشید و سرم زدم. الان خیلی بهتر هستم.»



طالب لو تنها خطاب به هواداران گفت: از همه آنها ممنون هستم. برایم بازگشت به استقلال شیرین بود. خاطرات خوشی در این تیم دارم. گاهی این اتفاقات هم می افتد. فوتبال قابل پیش بینی نیست. باید از تمام آنها عذرخواهی کنیم. فوتبال است و هزار اتفاق. خوشحالم که همه جوره از من حمایت کرده و می کنند.