سوپرایز عنایتی برای هواداران استقلال

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی در رابطه با شرایط این روزهای تیمش و دربی ۸۰ صحبت هایی را انجام داد که متن صحبتهای وی را در ادامه می خوانید:

* به نظر می رسد با شکست سنگینی که مقابل تراکتورسازی داشتید، وضعیت استقلال خیلی خوب نیست؟

ما همیشه امیدوار هستیم و همینطور زندگی می کنیم. مطمئن باشید که این شکست ها ما را از پا در نمی آورد چون هم روزهای خوشی و هم روزهای غم خیلی کوتاه است.

* برخی دربی ۸۰ را به دلیل وضعیت نه چندان جالب ۲ تیم در جدول بدون حساسیت می دانند؟

همه می دانیم که این بازی به جدول هیچ ربطی ندارد و از تمام بازیهای لیگ جدا است. یک بازیکن یا یک مربی می تواند تمام اتفاقات فصل را در این دیدار جبران کند. در واقع در پایان لیگ این دیدار یک نقطه امیدی برای ۲ تیم است.

* شکست سنگین مقابل تراکتورسازی نیز تاثیری در دربی ندارد؟

ما شکست سنگینی خوردیم اما وجدانا حقمان این نبود. من فیلم بازی را دیدم که روی ۵ ضد حمله ۴ گل خوردیم و یک توپ هم به تیر دروازه ما برخورد کرد. در نیمه اول در کل بینندگان ۲ بار محسن فروزان را دیدند که همان ۲ گل بود. البته همانطور که دیشب برنامه نود نشان داد ۲ بازیکن تراکتورسازی باید اخراج می شدند اما با این حال ما نمی آییم داور را محکوم کنیم. آنقدر روی داوری های بازی ما حساسیت نشان دادند و گفتند به سود استقلال است که اینطور شد. حالا نگاه کنید اگر تراکتورسازی ۹ نفره شده بود باز هم این نتیجه به دست می آمد؟

* خیلی از پرسپولیسی ها با ۴ گلی که استقلال دریافت کرده، نماد ۴ را به وسیله ای برای کری خوانی تبدیل کرده اند؟

اگر قرار باشد ما از این اعداد نشان دهیم، برای پرسپولیس خیلی زیاد است. حتی آنقدر زیاد است که نمی دانیم کدام را نشان دهیم. هواداران استقلال نگران نباشند چون در این دیدار من می خواهم گلزنی کنم و یک سورپرایز برایشان دارم.

* شنیده شد که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در رختکن استقلال درگیری های لفظی به وجود آمده است؟

به هر حال وقتی تیمی با این نتیجه بازی را واگذار می کند، همه عصبی هستند اما من سعی کردم که در رختکن همه را آرام کنم. هیچ کس توهینی در رختکن استقلال به دیگری نکرد.

* فکر می کنی دربی در سرنوشت کادرفنی و بازیکنان استقلال برای فصل آینده تاثیرگذار باشد؟

این بازی در سرنوشت کل مجموعه استقلال تاثیر دارد. امیدوارم هواداران نیز به ورزشگاه بیایند تا این فصل کابوس وار را با یک پیروزی شیرین تمام کنیم.

* خودت برای فصل آینده تصمیمی گرفتی؟

من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و می خواهم فصل آینده با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. دیگر تصمیمم را گرفته ام و سال بعد می خواهم فوتبال را کنار بگذارم.

* دیروز حسن روشن در مصاحبه ای گفته بود که رضا عنایتی همین الان باید جانشین قلعه نویی شود؟

من نظر خاصی نمی توانم درباره صحبتهای روشن بدهم. من هیچ زمانی جلوی بزرگتر از خودم حتی به زمین هم ننشتم، چه برسد که بخواهم جوابش را بدهم. به صحبتهای او احترام می گذارم اما این را هم بگویم که در آستانه دربی کل خانواده استقلال به ما کمک کنند.

* برسیم به مشکلات مالی که به نظر این فصل حل شدنی نیست؟

نمی دانم چرا پول های باشگاه از ما فرار می کنند. ۳ ماه است که هنوز فردای مسئولان باشگاه نرسیده تا به قولشان عمل کنند و پولمان را بدهند. شرایط مالی بازیکنان استقلال واقعا خراب است و بازیکنان همگی عصبی هستند. در همین بازی با تراکتورسازی ۱۰ بار جاسم کرار را کنترل کردم که عصبی نشود. این مشکلات به صورت مستقیم در نتایج استقلال تاثیرگذار است.

* گفته می شود بعد از بازی ۷۰۰ هزار تومان به بازیکنان پاداش دادند؟

این پاداش به خاطر این بازی نیست و به خاطر ۵ برد پیاپی است که در ابتدای نیم فصل دوم به دست آوردیم. فکر می کنم هر بازی را تقریبا ۱۰۰ هزار تومان حساب کرده اند!