پولادی نمی تواند در لیست کی روش حضور داشته باشد

به گزارش افکارنیوز، مهرعلی باران‌چشمه در مورد جلسه‌اش با مدیرکل حراست وزارت ورزش در خصوص تعیین تکلیف ملی‌پوشانی که کارت‌‌های‌شان ابطال شده است، اظهار داشت: جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد از سوی وزارت ورزش نامه‌ای برای ما بیاید تا در مورد این نامه، بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: قرار است در این نامه مشخص شود که تیم ملی فوتبال برای برگزاری اردوهای خود به چه کسانی نیاز دارد و اسامی آنها در این نامه به ستادکل نیروهای مسلح ارسال شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حسنی‌خو در این جلسه اعلام کرد که یکسری از بازیکنانی که کارت‌هایشان ابطال شده است را برای تیم ملی نیاز داریم که قرار شد اسامی آنها به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش به ما اعلام شود تا ستادکل در مورد این افراد تصمیم‌گیری کنیم.

باران‌چشمه در مورد اینکه آیا در این جلسه از سوی حسنی‌خو، اسم بازیکن خاصی مطرح شد یا خیر، افزود: فقط گفتیم هر بازیکنی که تیم ملی می‌خواهد، فدراسیون فوتبال باید طبق مقررات نامه‌ای به وزارت ورزش زده و این وزارت به ما اعلام کند که این بازیکنان را می‌خواهیم و سپس ما بررسی می‌کنیم با توجه به شرایطی که وجود دارد چه کسی می‌تواند تیم ملی را همراهی کند و چه کسی نمی‌تواند.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی در این مورد فرصت داده شده است، گفت: این موضوع دست خود فدراسیون است و ما از برنامه‌های آنها خبر نداریم.

بارانچشمه در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی گفت: پولادی تا وقتی برنگرردد و تکلیفش را مشخص نکند، نمیتواند تیم ملی را همراهی کند اما رفیعی مشغول خدمت است و میتواند در تیم ملی حاضر شود. در واقع آنهایی که به خدمت سربازی آمدهاند مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند اما سایر بازیکنان که هنوز برای تعیین تکلیف نیامدهاند، مطمئنا نمیتوانند تیم ملی را همراهی کنند.