اگر مقابل استقلال غرور داشته باشیم، زمین می‌خوریم

به گزارش افکارنیوز، هادی نوروزی در مورد آخرین شرایط مصدومیتش و اینکه آیا به دربی تهران می‌رسد یا خیر گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و باید ببینم تا پیش از دربی به شرایط مسابقه می‌رسم یا خیر.

وی در خصوص دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقد هستند به خاطر شرایط دو تیم در جدول بازی از حساسیت بالایی برخوردار نیست اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و شرایط جدولی در این بازی تأثیر خاصی ندارد. این بازی تحت هر شرایطی برای هواداران دو تیم مهم است به خاطر همین دربی باید برای بازیکنان همیشه حساس باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نامساعد استقلال پیش از بازی با این تیم هم عنوان کرد: نمی‌شود گفت چون استقلال ۴ گل از تراکتورسازی خورده برای دربی شرایطش خوب نیست. اگر قرار باشد حریف خود را دست کم بگیریم و فکر کنیم استقلال از پیش باخته است، شکست می‌خوریم. انگیزه‌ها برای این بازی متفاوت است و نباید گول وضعیت حال حاضر استقلال را بخوریم.

نوروزی ادامه داد: استقلال همیشه حریف قابل احترامی است و نباید با غرور مقابل این تیم قرار بگیریم چون با این شرایط زمین می‌خوریم. استقلال همیشه استقلال است و با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دربی می‌تواند حسن ختام خوبی برای این فصل پرسپولیس باشد، گفت: صد درصد همین است. انشاالله جمعه با شرایطی به زمین می‌رویم که بتوانیم ناکامی‌های پرسپولیس را در لیگ برتر جبران کنیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص تغییر ساعت دربی ۸۰ از ۱۸ به ۱۷ روز جمعه اظهار داشت: چون حال روحی خودم خوب نیست ترجیح میدادم که دربی همان روز جمعه برگزار شود تا پنجشنبه هرچند تغییر یک ساعته بازی به حال هر دو تیم فرقی نمیکند.