روز سرنوشت علیرضا جهانبخش

به گزارش افکارنیوز، امروز روز متفاوتی برای علیرضا جهانبخش خواهد بود. او باید با لباس های اتو کشیده به روتردام برود و در مراسمی شرکت کند که شاید موفقیتی جدید برایش به ارمغان بیاورد. امروز و راس ساعت ۱۷ به وقت تهران، مراسم انتخاب بهترین های ژوپیلرلیگ آغاز می شود. جهانبخش که این فصل ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۸ پاس گل داده یکی از چهار گزینه نهایی است. او برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن فصل باید با سه بازیکن هلندی رقابت کند. ویسنت یانسن از آلمره سیتی، جاناتان اوپوکو از اف سی اوس و جوی اسلیگرز از اف سی آیندهوون.

یانسن مهاجم ۲۰ ساله ای است که در تمام رده های پایه برای هلند به میدان رفته و در آلمره سیتی هم درخشیده. اوپوکو مهاجم شماره ۱۰ اف سی اوس است که با ۲۵ سال سن یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می شود. جوی اسلیگرز هم این فصل به طور قرضی از فاینورد به اف سی آیندهوون آمد و در ۳۳ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند. او ۲۰ ساله است و یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال هلند محسوب می شود.

علیرضا برای دریافت جایزه گاو طلایی باید با این سه هلندی رقابت کند. در تمام ادوار ژوپیلرلیگ ، تنها کیسوکه هوندای ژاپنی بوده که به عنوان یک بازیکن خارجی برنده این جایزه شده است. جهانبخش می تواند دومین بازیکن خارجی لقب بگیرد که بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ می شود. با توجه به کسب عنوان قهرمانی توسط نایمخن و صعود این تیم به اردی ویزه به نظر شانس علیرضا بیشتر از سه بازیکن هلندی است.