نورمحمدی: برخی شورش را درآورده‌اند، ممکن است هر بازیکنی یک شب خوابش نبرد

به گزارش افکارنیوز، رضا نورمحمدی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی ۸۰ پایتخت و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*دربی پایتخت نزدیک است، ارزیابی ات از این مسابقه چیست؟

این بازی خیلی مهم است به خصوص بر ای هواداران. فکر می کنم از نظر تیم حریف نیز همینطور باشد و اصلا به جایگاه دو تیم در جدول ربطی ندارد. دربی یک بازی حیثیتی است و ما با تمام قوا سعی خواهیم کرد در دیدار برگشت هم به پیروزی برسیم تا رفت و برگشت استقلال را شکست داده باشیم.

* درباره شرایط تیم قبل از دربی صحبت کن.

بالاخره در این چند وقت اخیر بازی های سنگینی انجام دادیم. مقابل النصر و بنیادکار به میدان رفتیم اما سعی خواهیم کرد روز جمعه در ورزشگاهی که پر از هوادار سرخپوش است، بتوانیم استقلال را شکست دهیم.

*محسن بنگر وضعیت نامشخصی دارد و احتمال دارد تو به جای او در ترکیب پرسپولیس بازی کنی…

بنگر بازیکن فوق العاده باتجربه ای است که امسال خیلی به تیم کمک کرد. او در حال حاضر با تیم تمرین می کند و امیدوارم تا روز جمعه تمامی بازیکنان از جمله بنگر برسند تابرانکو دستش باز باشد و ترکیب دلخواهش را به میدان بفرستد.

*استقلالی ها نیز کری خوانی را از حالا آغاز کرده اند…

بحثحرف زدن نیست و هر تیمی می تواند قبل از بازی کری بخواند و خود را پیروز بداند اما ما مانند بازی رفت حرف نمی زنیم. می بریم و بعد کری می خوانیم! پرسپولیس نشان داده در عمل حرفهایش را می زند و به دنبال عددهای خیالی نیستیم. مطمئنا بعد از برد در دربی حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

* در یکی روزنامه ها مسائلی درباره شب زنده داری بازیکنان پرسپولیس مطرح شده بود. این موضوع صحت دارد؟

من نمی دانم این صحبت ها روی چه حسابی مطرح شده است اما این طبیعی است. شاید در هر تیمی یک بازیکن یک شب خوابش نبرد و تا ۴ صبح بیدار باشد. در آن حین مطلبی را در شبکه های اجتماعی پست کند. این یک اتفاق ساده است، به ویژه در شب بعد از بازی. بارها برای خود من هم اتفاق افتاده که در خانه خودم به خاطر خستگی و به فکر کردن به شرایط بازی خوابم نبرده است. فکر نمی کنم این موضوع چندان مهم باشد. دیگر باید بگویم با مطرح شدن این مسائل بعضی ها شورش را درآورده اند. آنها فقط دنبال خراب کردن بازیکنان فوتبال هستند.

*بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی الهلال بازی سختی است. الهلال تیم قدرتمندی است و ما باید حتما با نتیجه ای خوب در بازی رفت، پیروز شویم تا در جو وحشتناک عربستان بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

*مهدی طارمی بعد از شادی گلش در بازی با النصر، می تواند راحت در عربستان به میدان برود؟

مطمئنا هیچ اتفاقی در عربستان منتظر طارمی و بازیکنان پرسپولیس نیست. طارمی در زمین تمام توانش را خواهد گذاشت و نگران هیچ اتفاقی نیست. شاید خود عربستانی ها بخواهند بعد از گل زدن به پرسپولیس بخواهند عکس العمل خاصی نشان دهند ولی ما به این مسائل فکر نمی کنیم و هدفمان صعود به دور بعدی است.

* به عنوان سوال آخر، نظر سنجی از سوی سازمان لیگ برای هواداران گذاشته شده که طی آن بهترین بازیکن پرسپولیس انتخاب خواهد شد. نظرت در این باره چیست؟

امسال در پرسپولیس دو، سه بازیکن فوق العاده بودند. مثل احمد نوراللهی و مهدی طارمی. بنگر هم خوب بود ، نوری نیز همینطور. مهدی طارمی واقعا سال خوبی داشت و توانست به تیم کمک زیادی کند. او فراز و نشیب هم نداشت و روی یک نوار حرکت کرد. او به این دلیل است که در راس بهترین بازیکنان پرسپولیس قرار دارد.