نفت قدرتمند‌تر از استقلال

به گزارش افکارنیوز، حتی خوشبین‌ترین هوادار تراکتورسازی هم فکرش را نمی‌کرد این تیم بتواند با نتیجه ۴ بر یک استقلال را در تهران شکست دهد اما این اتفاق رخ داد تا این تیم گام بلندی برای قهرمانی برداشته باشد. لوسیانو ادینیو با گلزنی مقابل استقلال تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۹ رساند اما او دوست دارد در آخرین بازی تیمش در لیگ بتواند گلزنی کند تا نقش مهمی را در قهرمانی تیمش ایفا کرده باشد.

آقای گل فعلی لیگ برتر نظرات خود را مطرح کرد:

تراکتورسازی مقابل استقلال بیش از هر زمان دیگری در حد یک تیم قهرمان ظاهر شد.

خدا را شکر که توانستیم این بازی را با زدن ۴ گل با پیروزی پشت‌ سر بگذاریم و حالا تا قهرمانی فقط یک قدم دیگر باقی مانده است.

شکست استقلال با ۴ گل نشان از ضعف این تیم می‌دهد یا قدرت بالای تراکتورسازی؟

نمی‌دان ما خیلی قوی بودیم یا استقلال خیلی ضعیف بود. مهم این است که ما این بازی را بردیم و حالا فقط باید روی بازی با نفت تهران تمرکز کنیم.

فکر می‌کردید تا این حد بازی راحتی را در تهران داشته باشید؟
بله من مطمئن بودم که استقلال را می‌بریم، البته نه با زدن ۴ گل بلکه پیش‌بینی من ۲ گل بود.

بازی با نفت تهران را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
این بازی سخت‌تر از بازی با استقلال است. ما دیگر نباید به بازی قبل فکر کنیم و تمام تمرکزمان را باید روی بازی با نفت قرار دهیم. اگر کوچکترین اشتباهی داشته باشیم آن وقت به جای قهرمان شدن در رده سوم قرار خواهیم گرفت که اصلا اتفاق خوبی نیست. این بازی جای اشتباه کردن نیست.

آقای گلی با قهرمانی حتما برای تو خیلی شیرین‌تر خواهد بود؟
بله آقای گلی بدون قهرمانی برای من اصلا شیرین نیست. روز جمعه دو گل به نفت می‌زنم و جشن قهرمانی می‌گیریم.

به نظرت روز جمعه ورزشگاه یادگار امام پر از تماشاگر خواهد بود؟

بله، حتما این اتفاق رخ خواهد داد. وقتی تماشاگران به ورزشگاه میآیند ما انرژی زیادی میگیریم و کارهای بزرگ را راحتتر انجام میدهیم.