آقای مرفاوی!با این همه امکانات چه کاری برای پیکان کرده‌اید؟!

به گزارش افکارنیوز، جمشید شاه محمدی با اشاره به صحبت‌های صمد مرفاوی پس از بازی با راه‌آهن اظهار داشت: آقای مرفاوی! شما چه زحمتی برای پیکان کشیده‌اید؟! در هفته‌هایی که در این تیم حضور داشتی آیا یک برد هم به دست آوردید که اینگونه سخن می‌گویید؟!

وی ادامه داد: پیکان با هزینه‌های هنگفت و میلیاردی و بدون هیچ دغدغه مالی و کمبود امکانات در لیگ حاضر شد اما این آقا چه کاری برای تیم کرد به جز نتایج ضعیفی که در نیم‌فصل دوم به دست آورد. من به عنوان یک فوتبالی و عضو کوچکی از خانواده بزرگ ایران خودرو از زبان تمامی کارمندان صحبت می‌کنم و خواهش می‌کنم که در مورد تیمی که هیچ زحمتی برای‌ آن نکشیده صحبت نکند.

مربی راه‌آهن یادآور شد: آقای مرفاوی! شما فقط حاصل دسترنج کادر فنی و مجموعه ایران خودرو را می‌کشید که فصل گذشته در لیگ دسته اول توانستم عنوان قهرمانی را از آن خود کنم اما خیلی راحت آن را بر باد می‌دهید و باعثسقوط تیم به لیگ دسته اول می‌شوید. هرچند که آرزوی قلبی من این است که پیکان در لیگ برتر بماند.

شاهمحمدی خاطرنشان کرد: آقای مرفاوی راهی که شما میروید به بیراهه است اینکه توجیه اشتباهات خود را بر گردن دیگران میاندازید نمونه این مسئله است. شما بهتر است مواظب بیادبیهای کمکتان باشید که جامعه ورزش چنین مسائل و برخوردهای زشت و زنندهای را نمیپسندد. با حرکاتی که در دیدار مقابل ما انجام دادید نشان دادید که به جز رواج بیاخلاقی در پیکان کار دیگری نکردهاید که این مسائل هم باعث میشود اعتبار پیکان و مجموعه ایران خودرو زیر سؤال برود. من واقعاً از رفتار زشت و زننده شما ناراحتم و در واقع تمامی کارکنان ایران خودرو از این مسئله ناراضی هستند.