آزادی پسر پزشک سابق پرسپولیس از دست گروگانگیران

به گزارش افکارنیوز، ‌ صبح امروز پسر ۱۳ ساله‌ای در حالی که در انتظار رسیدن سرویس مدرسه خود بود توسط ۳ آدم‌ربا ربوده شد.

بنابراین گزارش سینا ۱۳ ساله در حالی ربوده شد که گروگانگیران در تماسی تلفنی پس از ربودن این کودک خواستار پرداخت یک‌صدهزار دلار از سوی خانواده وی شده و برای پرداخت این مبلغ نیز ضرب‌الاجلی کم‌تر از ۲۴ ساعت را تعیین کرده بودند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات آزادی سینا ۱۳ ساله اظهار داشت: پس از ربوده شدن این کودک و ارائه گزارش آدم‌ربایی مذکور، بلافاصله کلیه امکانات پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و آزادسازی این کودک بسیج شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات اولیه ماموران موفق شدند خودرویی که توسط آدم‌ربایان برای ربودن سینا به کار گرفته شده بود شناسایی کنند ولی تحقیقات تکمیلی نشان داد که این خودرو شب گذشته در شرق تهران به سرقت رفته بود.

وی گفت: ساعت ۱۰ صبح آدم‌ربایان در نخستین تماس تلفنی خود با خانواده این کودک با تعیین ضرب‌الاجلی چند ساعته خواستار ارائه یک‌صدهزار دلار در قبال آزادی سینا شدند.

محمدیان با بیان این‌که ماموران پلیس با بررسی شماره تلفن سارقان متوجه سرقتی بودن تلفن همراه آن‌ها نیز شدند، گفت: مأموران پلیس با بسیج تمامی امکانات خود و تمرکز خاص و ویژه بر روی این پرونده ویژه توانستند در تماس دوم گروگانگیران با خانواده کودک ربوده شده آن‌ها را در خیابان دماوند شناسایی کنند و زمانی که آن‌ها قصد پیاده شدن از خودرو را داشتند اقدام به دستگیری آن‌ها کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به نحوه دستگیری ۳ آدم‌ربای مذکور اظهار داشت: گروگان‌گیران در هنگام دیدن مأموران با پلیس درگیر شدند و قصد فرار از دست آن‌ها را داشتند که در این میان یکی از آدم‌رباها به دنبال بی‌توجهی به اخطارهای مکرر مأموران بر درگیری با پلیس و فرار از دست مأموران اصرار داشت که در نهایت مورد هدف گلوله مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور توانستند سینای ۱۳ ساله را در حالی که دست و پای وی بسته شده بود در صندوق عقب این خودرو بیابند.

محمدیان در پایان با هشدار به هنجارشکنان و مجرمان خاطرنشان کرد: پلیس برای برخورد با مجرمان و هنجارشکنان و پرونده‌های ویژه‌ای همچون آدم‌ربایی تمامی امکانات خود را بسیج می‌کنند و پیگیری فرماندهان در بالاترین سطح ادامه دارد.

ساعت ۲۰:۱۵ سینا در کلانتری ۱۲۳ نیاوران به آغوش پدر و خانواده خود بازگشت و متهمان برای مواجهه حضوری با خانواده سینا به کلانتری منتقل شدند.