قلعه‌نویی: کاش در دربی مثل بازی تراکتور باشیم

به گزارش افکارنیوز، سرمربی استقلال با اعلام این نکته که بازی تراکتور یکی از نمایش های خوب استقلال در این فصل بود، اشتباهات فردی را عامل شکست سنگین تیمش ارزیابی کرد.

او درباره حساس نبودن دربی گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. دربی همیشه حساس است ضمن اینکه اهمیت این بازی این است که اگر هر یک از دو تیم ببرند می‌ توانند فصل را به خوبی و خوشی تمام کنند.

یکی از خبرنگاران با اعلام این موضوع که علی حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش مصاحبه ای کرده و گفته که بازیکنان استقلال در زمین راه می‌ رفتند، در این باره از قلعه‌نویی سوال کرد که او چنین جواب داد: اصلا و ابدا اینطور نیست. بازیکنان ما تمام زحماتشان را کشیدند. کاش در دربی هم مثل بازی تراکتور بازی کنیم. درست است که نتیجه نگرفتیم اما خیلی خوب بازی کردیم.

قلعه‌نویی در توضیح اینکه چطور بعد از آن شکست سنگین می‌ گوید استقلال خوب بازی کرده به بازی این هفته رئال مادرید مقابل والنسیا اشاره کرد و گفت: آن بازی هم به تساوی کشیده شد اما رئال باید با ۱۰ گل حریف را شکست می‌ داد. حکایت این بازی هم همین بود و ما به هیچ وجه مستحق چنین نتیجه ای نبودیم.

از سرمربی استقلال درباره جلسه هیات مدیره سوال شد و او پاسخ داد که: نمی‌ داند چرا این جلسه به هم خورده است و سوال بعدی هم بلافاصله درباره اظهارنظر منصور پورحیدری بود که گفته بهتر است قلعه‌نویی حداقل یک سال از استقلال دور باشد و استراحت کند.

او درباره حرف های پورحیدری پاسخی نداد و از کنار آن گذشت، اما درباره این جمله نجف نژاد رئیس هیات مدیره که تیم برای قهرمانی بسته نشده، گفت: این تیم اگر مشکل مالی نداشت، می‌ توانست قهرمان لیگ بشود. فصل دارد تمام می‌ شود و بازیکنان فقط توانسته اند ۳۰درصد قراردادشان را بگیرند. من فکر می‌ کنم آقای نجف نژاد به مسائل فنی اشراف ندارند.

خبرنگاری از قلعه‌نویی درباره این حرف نجف نژاد هم پرسید که «اگر استقلال بازی هایش را می‌ برد، بازیکنان پولشان را می‌ گرفتند.» و او جواب داد: طبق قانون سازمان لیگ بازیکن باید پولش را در اول و وسط و آخر فصل به صورت درصدی بگیرد و اگر نتیجه خوبی هم کسب نشود، باز هم بازیکن محق است که دستمزدش را دریافت کند. به هر حال قهرمانی به یکسری ابزارها نیاز دارد که ما خیلی از آنها را نداشتیم.

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این سوال که دلیل نتایج ضعیف استقلال در این فصل چیست، جواب داد: دلیل این موضوع منم.

سوال بعدی از سرمربی استقلال درباره جلسه اش با ۶بازیکن باتجربه تیم بود که قلعه‌نویی در این باره گفت: طبیعی است که در دربی نقش بزرگ ها خیلی پررنگ و مهم است. اگر بزرگان تیم آرامش داشته باشند، بازیکنان جوان هم حتما با آرامش به بازی ادامه خواهند داد. با آنها در مورد دربی صحبت کرده ایم و نظر آنها را هم جویا شدیم.

آخرین سوال هم از قلعه‌نویی درباره دروازه‌بانی وحید طالب لو در دربی بود که او گفت: حالا اجازه بدهید تا دربی تصمیم می‌ گیرم.

نکته جالب تمرین امروز استقلال حضور حدود ۶۰ تماشاگر و تشویق شدید امیر قلعه‌نویی از سوی ایشان بود.