به عقب برگردم بازهم انتخابم استقلال است

به گزارش افکارنیوز، میلاد فخرالدینی در این باره اظهار داشت: قبل از بازی مقابل تراکتورسازی به دوستان رسانه ای که داشتم، گفتم قصد مصاحبه ندارم اما متاسفانه دیدم مصاحبه هایی از قول من چاپ شد که ناراحتی ام را در پی داشت. امیدوارم دوستان رسانه ای اقدام به چاپ مصاحبه از قول من نکنند.

وی درباره باخت استقلال مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برخلاف شرایط بازی گل خوردیم. فوتبال است، یک روز می بریم و یک روز می بازیم. متاسفانه در روز بدمان به تیم تراکتورسازی باختیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه سهمیه آسیایی تیم شان از دست رفت، بیان داشت: خیلی بد شد که تیم بزرگی مثل استقلال برای دومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد. ما حتی در دو مقطع به صدر جدول رفتیم ولی مشکلات مالی خیلی ما را اذیت کرد. ما آنطور که باید و شاید حمایت نشدیم. یکی از دلایل نتیجه نگرفتن ما، مشکلات مالی بود. فکر نمی کنم قول هایی هم که داده بودند عملی شود. بازیکنان استقلال در دو بازی آخر به خاطر دل خودشان و هواداران استقلال بازی کردند و هر چه هم داشتند گذاشتند.

فخرالدینی درباره اعتراض هواداران به عملکرد بد تیم استقلال عنوان کرد: هواداران حق دارند. چون دوست دارند تیم بزرگی مانند استقلال همیشه برنده بوده و در کورس قهرمانی باشد ولی متاسفانه امسال شرایط ما خیلی بد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به اول فصل برگردی باز هم به استقلال می آیی، گفت: اگر به اول فصل برگردم باز هم به استقلال می آیم چون این تیم را دوست دارم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی بیان داشت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی رفت را باخته ایم ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد که دربی را ببریم.

وی در خصوص اینکه به خود چه نمره ای می دهد، تصریح کرد: من نمی توانم به خودم نمره بدهم اما فکر می کنم عملکردم بد نبود و امیدوار توانسته باشم رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کرده باشم.

فخرالدینی درباره ماندن کی روش گفت: تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته اند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. درست است از وی ناراحت هستم چون من را به دلیل مسائل غیرفنی به تیم ملی دعوت نکرد. من درباره تیم ملی دیگر صحبتی نمی کنم.