استقلال دربی را هم ببازد، قلعه نویی باید بماند

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان درباره دربی ۸۰ پایتخت اظهار داشت: «دیگر همه می دانند دربی چطور بازی است. طرفداران دو تیم هدفی جز برتری در این مسابقه ندارند و بازیکنان تمام تلاششان را انجام می دهند تا یک نتیجه خوب به دست آید. لذتی که در بردن دربی هست در هیچ بازی دیگری وجود ندارد. با این حال آرزویم برد پرسپولیس است و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.»

وی درباره برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: «برانکو مربی موفقی است. او شخصیت خوبی دارد و توانایی های فنی اش هم بالا است. امسال که دیگر اتفاقی رخ نداد. فقط امیدوارم دربی را ببرند و سال آینده برانکو بتواند تیم خوبی را روانه مسابقات کند.»



مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دلش نمی خواست در این بازی حضور پیدا می کرد، تاکید کرد: «آن زمان هم که مدیرعامل پرسپولیس بودم خیلی کم به ورزشگاه می رفتم. الان هم از تلویزیون بازی را می بینم و لذت می برم.»



رویانیان درباره کری خوانی استقلالی ها با عدد ۴ بیان داشت: «با نتیجه ای که در بازی با تراکتورسازی به دست آمد عدد ۴ استقلالی ها کهنه و باطل شد. بهتر است استقلالی ها دنبال عدد دیگری بگردند یا اصلا بروند فتح الله زاده را بیاورند تا برایشان عدد بسازد!»



وی در ادامه با اشاره به انتقادهایی که از امیر قلعه نویی می شود خاطرنشان کرد: «ما باید به امیر قلعه نویی احترام بگذاریم. واقعا تاسف می خورم وقتی می بینم قلعه نویی با این همه افتخار مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته است. او فقط ۵ جام برای استقلال آورده و مربی پرافتخاری است. اینها از ذهن مردم پاک شدنی نیست و امیدوارم استقلالی ها حرمت او را نگه دارند.»



رویانیان افزود: «با اینکه آرزو دارم پرسپولیس دربی را ببرد اما اگر این اتفاق هم رخ بدهد قلعه نویی باید در استقلال بماند. او مربی ارزشمندی است و تحت هر شرایطی از او حمایت می کنم.»


وی درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر گفت: فکر می کنم تراکتورسازی قهرمان می شود.