کرار خوب است اما جمعه چیزی «کاسب» نمی‌شود

به گزارش افکارنیوز، مهرداد کفشگری در مورد شکست پرسپولیس مقابل گسترس فولاد تبریز پیش از دربی تهران، وضعیت بد پرسپولیس در لیگ برتر ایران، دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال و … صحبت‌ کرد.

چرا پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز شکست خورد؟
در بازی با گسترش فولاد ۶،۷ نفر از بازیکنان اصلی تیم نبودند و چند بازیکن هم استراحت داشتند، با این شرایط قرار بود من در بازی با گسترش فولاد تبریز در دفاع وسط بازی کنم اما وقتی برانکو فهمید محروم هستم این مسئله منتفی شد.

فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند با شکست استقلال در دربی روز جمعه ناکامی‌های این فصل را جبران کند؟
امسال نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم اما می‌خواهیم جمعه با شکست استقلال مثل بازی رفت تمام ناکامی‌های خود را جبران کنیم.

اما شرایط جدولی دو تیم اصلاً خوب نیست.
دربی تحت هر شرایطی حساس است حالا می‌خواهد پرسپولیس و استقلال صدرنشین باشند یا قعرنشین. این بازی به جدول ارتباطی ندارد.

با این وجود خیلی‌ها معتقد هستند به خاطر وضعیت جدول دو تیم احتمالاً بازیکنان در دربی بدون ترس به میدان می‌روند…
ترس همیشه در دربی وجود دارد و بازیکنان پرسپولیس و استقلال از باخت در این بازی می‌ترسند. اصلاً مسئله امتیازی در این بازی اولویت ندارد بلکه برای هواداران و بازیکنان برد و باخت بسیار مهم است.

هواداران پرسپولیس می‌توانند مثل دربی رفت منتظر پیروزی در این بازی بزرگ باشند؟
پیش از دربی رفت خوب نتیجه نمی‌گرفتیم و اصلاً شرایط مناسبی نداشتیم اما توانستیم استقلال قدرتمند را شکست دهیم. الان شرایط تیم نسبت به آن موقع خیلی بهتر است و اگر بدشانسی گریبانگیرمان نشود می‌توانیم استقلال را شکست دهیم.

پیش‌بینی‌ات از نتیجه دربی چیست؟
این بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد فقط امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

خیلی‌ها معقتد هستند استقلال با در اختیار داشتن جاسم کرار می‌تواند برنده دربی باشد.

کرار بازیکن خوبی است و برای استقلال هم بسیار تأثیرگذار بوده اما جمعه هیچچیز نصیبش نمیآید و به قول معروف چیزی کاسب نیست. هافبکهای پرسپولیس جمعه هافبکهای استقلال را محو میکنند.