اعلام برنامه‌های اختتامیه لیگ برتر

به گزارش افکارنیوز، حجت الله بهمنی در خصوص برنامه‌های اختتامیه لیگ برتر و دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: سازمان لیگ برنامه‌های ویژه‌ای برای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران که به مناسبت عید مبعثو بزرگداشت شهدای ورزشکار نامگذاری شده تدارک دیده که باشکوه و نظم خاصی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها به دو بخش تقسیم شده است که مربوط به مراسم اختتامیه در شهرهای تبریز و اصفهان در صورت قهرمانی هر یک از مدعیان برگزار می‌شود.

بهمنی یادآور شد: برای مراسم اختتامیه ۲ جام نفیس نقره به همراه مدال‌های تیم قهرمان و ۲ استیج برای اهدای جام قهرمانی تهیه شده است که به اصفهان و تبریز ارسال می‌شود همچنین ۲ گروه نیز برای اجرای برنامه‌های این مراسم از جمله مراسم نورافشانی اعزام خواهند شد.

وی افزود: در تهران نیز پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس برنامه های متعددی پیش بینی شده است که شامل مراسم بزرگداشت شهدای ورزش کشور با حضور مسئولان ورزش، جشن عید مبعثپیامبر گرامی اسلام، اهدای ۲ خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو به بازیکنان موثر استقلال و پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و تجلیل از محسن کامرانی فر کمک داور پیشکسوت فوتبال و قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ تهران خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تصریح کرد: اجرای ورزش باستانی از سوی گروه منتخب فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، اجرای حرکات روپایی از سوی ابوالفضل سید نصیری، اجرای موسیقی پاپ توسط افشین سپهر، برگزاری مسابقه فوتبال نمایشی بین تیم کوتاه قامتان و تپل اسپرت، اجرای برنامه های مذهبی از جمله تواشیح و مولودی خوانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار سایر برنامه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ است.

وی خاطرنشان کرد: پیشاپیش از مسئولان حراست وزارت ورزش، نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولان ورزشگاه‌ها، رسانه‌های دیداری و نوشتاری، صدا و سیما و هیئت‌های برگزار کننده مسابقات لیگ برتر که سازمان لیگ را در برگزاری مسابقات این هفته یاری کرده‌اند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/