کواچ بالاخره اجازه استراحت داد

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی والیبال کشورمان که هم‌اکنون در اردوی تدارکاتی فنلاند بسر می‌برد، امروز چهار شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۴ پنجمین جلسه تمرین خود را پشت سر گذاشت.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان در این تمرینات فشار بیشتری را روی بازیکنان آورد و حتی گاهی اوقات مدت زمان تمرین از ۲ ساعت و نیم نیز فراتر می‌رفت.

در پایان هم معمولا تمرینات به سرویس و دریافت ختم می‌شود و بوبان با نگه داشتن بازیکنان جوان‌تر، برای آنها تمرینات تخصصی برنامه‌ریزی می‌کند و در طی تمرین دائما از آنها می‌خواهد با ذهن خود بازی کنند و فقط به قدرت تکیه نکنند.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی کشورمان هم پس از آنکه در جلسه آخر تمرین در تهران از ناحیه پا دچار کشیدگی شده است سه‌شنبه به همراه امیر خوش خبر و سیامک افروزی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی برای ام ار آی به بیمارستان رفت و پس از عکس‌برداری و سونوگرافی، بر اساس تشخیص و اعلام افروزی، محمودی یک هفته دیگر از بند مصدومیت رهایی پیدا می‌کند و به جمع ملی پوشان می‌پیوند.

نا گفته نماند محمودی در این مدت نیز زیر نظر پزشک تیم به تمرینات تخصصی‌اش در راستای بهبودی مصدومیت خود پرداخته و به احتمال زیاد تا هفته آینده با دیگر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

همچینین امیر غفور نیز دیگر پشت‌خط زن ملی‌پوش کشورمان که مدتی است از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، با دیگر ملی‌پوشان تمرین می‌کند ولی به گفته بوبان وی هنوز با دوران ایده‌آلی که داشت فاصله دارد و برای رسیدن به آن سطح از آمادگی، نیاز به زمان دارد.

سعید معروف نیز که پس از پایان لیگ روسیه به ایران بازگشت و بعد از یک هفته استراحت به جمع اردونشینان پیوست، تا چند روز آینده به شرایط ایده‌آل خود دست پیدا می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از تمرین امروز صبح که به کار با وزنه و تمرین توپی اختصاص داشت، به بازیکنان استراحت داد و بدین ترتیب آخرین تمرین ایران پیش از برگزاری نخستین دیدار دوستانه مقابل فنلاند صبح(پنج‌شنبه) فردا برگزار می شود و پس از آن تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی و ۱۸ به وقت تهران مقابل میزبانش صف‌آرایی می‌کند.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات کلیه بلیت‌های این مسابقه که به دانشجویان و ورزشکاران اختصاص دارد، فروخته شده است.

ملی پوشان کشورمان پس از برگزاری نخستین دیدارشان، صبح جمعه راهی لپاویرتا می‌شوند تا دومین و سومین دیدار دوستانه خود را در این شهر مقابل تیم ملی این کشور برگزار کنند و یکشنبه برای برگزاری دو مسابقه دوستانه دیگر به جمهوری چک سفر می‌کنند.