رونالدو پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز، او یک پله از رقیب بارسایی‌‌اش مسی، بالاتر ایستاده که ۱۰ میلیون کمتر از او مال و ثروت دارد. حالا سؤال اصلی اینجاست که مهاجم پرتغالی با این همه پول چه ‌کار می‌کند؟ علاقه کریس به ماشین و ساعت که شهره عام و خاص است و همه می‌دانند او پول زیادی برای این چیزها خرج می‌کند اما بقیه پول او چه می‌شود؟ مجله دیجیتال «مارکا پلاس» اسپانیا در جدیدترین شماره‌‌اش یک اینفوگرافی چاپ کرده که پاسخ همه این سؤال‌ها در آن پیدا می‌شود…

کارهای خیریه
کریستیانو رونالدو هیچ‌وقت در کمک به مردم بی‌بضاعت کم نمی‌گذارد و همیشه بخشی از درآمدش که روز به روز بیشتر هم می‌شود را به این کار اختصاص می‌دهد. مثلاً در ماه مارس ۲۰۱۴، با کمک به «اریک» کوچولو احساسات دنیا را برانگیخت. اریک که ۱۰ ماه سن بیشتر نداشت، به خاطر نارسایی حاد مغزی هر روز بارها و بارها دچار تشنج می‌شد و تنها راه بهبودش عمل جراحی بود که خیلی گران تمام می‌شد. رونالدو هم همه مخارج درمان اریک را تقبل کرد و تمام مدت به او و خانواده‌‌اش سر می‌زد.

موزه
کریستیانو رونالدو در شهر زادگاهش، «مدیرا» یک موزه برای خودش دارد. موزه CR۷ که پانزدهم دسامبر ۲۰۱۳ افتتاح شد، ۴۰۰ متر مربع مساحت دارد. همه فضاهای این موزه به این بازیکن اختصاص داده شده و در آن می‌شود با داستان زندگی‌‌اش به طور کامل آشنا شد‌؛ از دوران کودکی‌‌اش در مدیرا گرفته که از طریق عکس نمایش داده شده تا ۱۲۶ جایزه ورزشی‌ای که تا حالا به‌ دست آورده.

ماشین
یکی از معروف‌ترین علایق کریس، ماشین است. خرید ماشین یکی از هیجانات زندگی او به حساب می‌‌آید، تا جایی که در پارکینگ خانه‌‌اش ۱۵ ماشین پارک شده، دیده می‌شود. او هر ماشین گرانقیمتی که بشود فکرش را کرد را دارد‌؛ از بوگاتی ویرون ۳/۱ میلیون یورویی گرفته تا Koenigsegg CCX، ماشین اسپورتی که ۳۹۰ هزار یورو قیمت دارد و لامبورگینی آونتادور که ۳۶۶ هزار یورو برای خریدش پول داد.

تجارت
مد یکی از بزرگترین علایق کریستیانو رونالدو است. آنقدر که پا در عرصه تولید پوشاک گذاشته و خط تولید لباس زیر مردانه خودش با نام CR۷ را راه انداخته. او به تازگی سری هم به دنیای تولید کفش زده و کفش‌های CR۷ را هم وارد بازار کرده. کفش‌های او بین ۱۱۵ تا ۶۳۰ دلار قیمت دارند.

ملک و املاک
کریس در حال حاضر در یکی از اعیانی‌ترین محله‌های مادرید با نام «لا فینکا» زندگی می‌کند. خانه او ۳۲۵۸ متر است. ۶ اتاق خواب و ۹ سرویس بهداشتی دارد. خانه او یک «سوئیت» استثنایی و خاص دارد که جالب توجه‌ترین نقطه‌‌اش «جکوزی» بزرگی است که در آن قرار دارد. اجاره این خانه ۱۵ هزار یورو ماهانه است و خریدش هم چند ده میلیون یورو خرج برخواهد داشت. کریس یک عمارت هم در شهر «ترراس د بوئورو» ی پرتغال دارد. این عمارت ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد که در محوطه‌ای ۵ هزار متر مربعی بنا شده. عمارت ۴ میلیون یورویی کریس دو طبقه است. در محوطه این خانه مکانی هم برای فرود آمدن هلیکوپتر در نظر گرفته شده. کریس به غیر از این در یکی از بهترین محله‌های لیسبون، پایتخت پرتغال هم یک آپارتمان دارد. به نوشته روزنامه «کوریو دا مانیا» ی پرتغال، این آپارتمان بیش از ۲ میلیون یورو قیمت دارد. جدای از همه اینها کریس یک کلوب شبانه هم در «آلگراوه» در جنوبی‌ترین نقطه پرتغال باز کرده. این باشگاه شبانه البته به خاطر مشکل مجوز چند وقتی تعطیل بود اما الان به مکانی تبدیل شده که معروف‌ترین چهره‌های دنیا را گرد هم می‌آورد.

ساعت
رونالدو همیشه پول زیادی خرج ظاهرش می‌کند و در این میان برای ساعت اهمیت ویژه‌ای قائل است. او یک کلکسیون ساعت دارد که در آن بیشتر از ۵۰ ساعت گرانقیمت وجود دارد.