استقلالی‌ام اما متأسفانه دربی را می‌بازیم

به گزارش افکارنیوز، حمید عسگری خواننده مطرح پاپ یک استقلالی دوآتشه است اما می‌گوید این تیم به قدری ضعیف کار کرده که امیدی به پیروزی در دربی ندارد.

دربی نزدیک است و می‌خواهیم نظر شما را بدانیم.
واقعیت این است که این فصل قید استقلال را زده‌ام؛ تیمی که ۴ گل از تراکتورسازی در تهران بخورد، خجالت‌آور است. من نه مربی هستم نه بازیکن، یک موزیسین هستم و طرفدار استقلال که به دنبال این نیستم که با حرف‌هایم کاری انجام بدهم اما واقعاً تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید ستاره‌اش را از دست بدهد؟

منظورتان آندو است؟
بله. آندو خودش نرفت بلکه او را بیرون کردند. او ستون تیم ملی است و دیدیم که در تراکتور هم چقدر خوب کار کرد. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید بهترین بازیکنش را به تیم رقیب بدهد؟ کدام تفکر فنی پشت این قضیه است؟ چرا استقلال، رحمتی را از دست داد که حالا اوضاع دروازه‌اش این باشد؟ آندو اگر خودش رفته بود، این قدر در مقابل استقلال حرص نمی‌خورد اما طوری با او برخورد کردند که این قدر حرص داشت.

به نظر شما مشکل استقلال فنی است؟
این تیم بهترین بازیکنان را دارد که در هر تیمی می‌توانند ستاره باشند. هم جوانان خوبی دارد، هم باتجربه‌ها خوب هستند اما دل بازیکنان با تیم نیست. طوری با آنها برخورد شده که بازی نمی‌کنند. این در کنار بن‌بست فنی استقلال، شرایط را این‌طور کرده است.

اما کادرفنی معتقد است ملی‌پوشان خوب بازی نمی‌کنند.
مگر همین ملی‌پوشان در تیم ملی نمی‌درخشند؟ چطور کروش که به زعم آقایان یک اجنبی است، طوری با بازیکنان برخورد می‌کند که آنها جان‌شان را هم برای تیم ملی می‌دهند و این همه تعصب دارند؟

با این شرایط پیش‌بینی شما از دربی چیست؟
متأسفم که بگویم استقلال بازنده این بازی است. پرسپولیس فردی روی نیمکت خود دارد که این‌کاره است. برانکو مربی بزرگی است. او ما را راحت به جام جهانی برده و برای دربی هم برنامه دارد. پرسپولیس قبلاً با دنیزلی آن بلا را سر استقلال آورد و با برانکو هم این بازی را می‌برد.
می‌گویند اگر استقلال دربی را ببرد، همه ناکامی را فراموش می‌کنند و کاری به کادرفنی ندارند.
مگر پرسپولیس دربی را نبرد؟ کسی نتایج ضعیف این تیم را فراموش کرد؟ مگر درخشان که دربی را برد، چند بازی بعد برکنار نشد؟ دوره این حرف‌ها گذشته است. این حرف‌ها مال ۱۰ سال پیش است. استقلال دو فصل است که سهمیه آسیا را از دست می‌دهد و تماشاگران فراری شده‌اند. زمان مظلومی این‌طور نبود. تماشاگران احساس دارند و از شرایط راضی نیستند.

در مورد برخوردی که تماشاگران استقلال با آندو داشتند، چه نظری دارید؟
چرا آندو نباید جلوی استقلال با تعصب بازی کند؟ پول گرفته و تعصب نشان می‌دهد. او اگر در دسته ۴ هم بازی کند، تعصب دارد. هوادار هم حق دارد. با بی‌پولی به استادیوم می‌آید و دلخوشی‌اش استقلال است اما نمی‌دانند آندو چرا رفت و شکست تیم را سر او خالی می‌کنند. امثال رحمتی و آندو به پول احتیاج ندارند که به خاطر پول از تیم بروند. آقایان دنبال افراد ضعیف و بله‌قربان‌گو هستند اما امثال آندرانیک اهل چشم گفتن نیستند و بی‌حرمتی را برنمی‌تابند.

و حرف آخر؟
استقلال جاي مربياني است كه سالم كار ميكنند، يكي مثل منصوريان كه رفاقتي و باسياست تيمي ساخته مثل نفت كه آدم از بازي تيمش لذت ميبرد. من بيصبرانه منتظر حضور منصوريان در استقلال هستم.