بازیکن تراکتور: ۳روز است از خانه نمی توانم بیرون بروم

به گزارش افکارنیوز، حبیب گردانی درباره از دست رفتن قهرمانی تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: ما زحمت زیادی کشیدیم تا این عنوان را به دست آوریم اما اتفاقاتی افتاد که مانع این کار شد. همه ما الان ناراحت هستیم. باور کنید سه روز است از خانه بیرون نرفته ام. نمی دانم چه شد. شرمنده هواداران شدیم. آنها می خواستند بعد از ۴۸ سال قهرمانی تیم شان در لیگ برتر را ببینند اما شرایط اینطور رقم خورد.

وی درباره غیبتش در بازی با نفت تهران عنوان کرد: با اینکه به دلیل مصدومیت نتوانستم برای تراکتورسازی بازی کنم اما از استرس و نگرانی روی سکو تمام بدنم می لرزید. به هر حال تراکتورسازی عشق ماست و بدترین خاطره عمر ورزشی ام رقم خورد. بسیار دوست داشتم در این بازی به میدان بروم و اگر بودم باور کنید سرم را جلوی توپ می گذاشتم. اگر مصدوم نبودم همه کار برای موفقیت تراکتور می کردم اما تقدیر این بود که من نباشم.

مدافع تراکتورسازی درباره اختلافاتش با تونی اولیویرا بیان داشت: آن مساله اشتباه خودم بودم. حالا که تونی رفته می توانم بگویم او فلان بود و بهمان اما من از تونی معذرت می خواهم چون مقصر آن اتفاقات خودم بودم. باید با تیم به اردوی دبی می رفتم و نمی دانم چه بگویم. این مساله باعثشد هواداران از دست من ناراحت شوند و تصور کنند که خودم را به مصدومیت زده ام ولی به خدا قسم اینطور نبود. عزیزتر از دخترم کسی در زندگی ام نیست. به جان دخترم از مسائل پیش آمده پشیمانم. حتی این اتفاق سبب شد تیم ملی را هم از دست بدهم. من هر چه دارم از مردم آذربایجان دارم و خوب می دانم اگر حبیب گردانی شدم این اتفاق در تراکتورسازی رخ داده است.

گردانی درباره خط خوردنش از تیم ملی فوتبال تصریح کرد: من زحمت خودم را کشیدم اما فکر می کنم چند هفته مصدومیت مرا از تیم ملی دور کرد. دعا می کنم که تیم ملی ایران بتواند در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را کسب کند. کی روش مربی بزرگی است و من احترام خاصی برای او قائل هستم. او شخصیت بزرگی دارد و قطعا حضورش در تیم ملی موثر خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه اش برای سال آینده چیست خاطرنشان کرد: من خاک پای هواداران تراکتورسازی هستم. خاک باشگاه تراکتورسازی را می بوسم و اینجا خانه اول و آخرم است. دوست دارم با کفن سفید از تراکتورسازی بروم و الان هم همه کار برای ماندن در این تیم انجام می دهم. اگر مرا نخواهند به عنوان یک هوادار برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه می روم اما بدانید که می خواهم سال آینده طوری بازی کنم که همه مسائل پیش آمده را از دل مردم آذربایجان دربیاورم.

گردانی در پایان درباره تونی اولیویرا افزود: تونی مثل پدر من است و دوست دارم در تراکتورسازی بماند. احترام او واجب است و امیدوارم بماند و تیم خوبی ببندد تا سال آینده به راحتی قهرمان لیگ برتر شویم.