سرمربی استقلال من هستم!

به گزارش افکارنیوز، ناکامی‌های استقلال در دو فصل اخیر جای هیچ‌گونه دفاعی از کارنامه قلعه‌نویی نگذاشت. قرار گرفتن در رتبه‌های پنجم و ششم لیگ سیزدهم و چهاردهم، ناکامی در کسب سهمیه آسیا، دو شکست رفت و برگشت در دربی و… انتقادات هواداران این تیم را از کادرفنی به اوج رساند و آنها از مدت‌ها پیش خواهان برکناری سرمربی تیم‌شان بودند اما اعضای هیأت مدیره این تیم پس از پایان فصل با سرمربی قطع همکاری کردند!

در حالی انتخاب سرمربی استقلال در لیگ پانزدهم به سوژه‌ای بزرگ تبدیل شده که احکام مدیران ارشد آبی‌پوشان باطل شده است. امیررضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد باتوجه به مزایده سرخابی‌ها، اعضای هیأت مدیره این تیم دیگر سمت اجرایی ندارند. پس پیش از انتخاب سرمربی باید تکلیف خریدار و مدیرعامل استقلال روشن شود.

درباره استقلال اخباری شنیده می‌شود با این مضمون که پس از اعلام شرکت سمند ایران‌خودرو به عنوان مالک جدید استقلال، آنها برای اینکه فرصت را از دست ندهند فردی را به عنوان سرپرست موقت برمی‌گزینند و بعد از آن هیأت مدیره را می‌چینند. این پروسه حداکثر دو هفته طول می‌کشد و فرصت را در اختیار مدیران جدید استقلال قرار می‌دهد تا با گزینه‌های موردنظرشان برای سرمربیگری مذاکره کنند.

اگرچه تا این پروسه زمانی طی نشود انتخاب سرمربی آینده استقلال مشخص نیست اما اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه یک استقلالی که نامش جزو گزینه‌های مربیگری آبی‌پوشان مطرح شده است، با برخی از بازیکنان فعلی استقلال و ستاره‌های لیگ برتر تماس تلفنی برقرار و اعلام کرده سرمربیگری من قطعی است و برای فصل آینده روی شما نظر مثبت دارم! او حتی پا را از این فراتر گذاشته و در مذاکره تلفنی‌اش از چند بازیکن لیگ برتری خواسته با آقای X مذاکره و برای آبی‌پوش شدن، او را به عنوان مدیر برنامه‌هایشان انتخاب کنند.

اينكه فرد موردنظر با چه كسي يا كساني مذاكره كرده و براي هدايت استقلال به توافق رسيده، معلوم نيست اما او آنقدر مطمئن با برخي از بازيكنان حرف زده كه آنها باور كردند سرمربيگرياش قطعي است!