ماشین ۱۳۵میلیونی‌‌اش شائبه ایجاد می‌کند؟!

به گزارش افکارنیوز، قضاوت ضعیف و معنادار فغانی از دقیقه اول مسابقه باعثشد که تمرکز کادرفنی تیم تراکتورسازی به هم بریزد و باعثشود این تیم از سه ضربه کرنر، ۳ گل دریافت کند!
عدم توانایی فغانی سبب شد که اسکوربورد ورزشگاه خراب شود!
ضعف دانش و امکانات او باعثشد که تلفن‌های همراه و اینترنت ورزشگاه دچار اختلال شود!
جاگیری نامناسب فغانی در صحنه گل سوم نفت باعثشد مدافعان و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی با تقدیم پاس گل به حریف، اشتباه مرگباری را مرتکب شوند.

عدم استفاده از سیستم‌های رادیویی و ارتباطی مدرن، سبب شد فغانی نتواند نتیجه صحیح و حقیقی بازی اصفهان را به اطلاع نیمکت دو تیم، مسئولان برگزاری مسابقه و تماشاگران برساند و این کار او موجب شکل گرفتن شایعات دقایق پایانی شد!
عدم مدیریت و اقتدار تیم داوری باعثشد تا تماشاگران برای برگزاری جشن قهرمانی وارد زمین مسابقه شوند تا نهایتاً گوینده ورزشگاه از آنها درخواست کند تا برای اجرای مراسم زمین مسابقه را ترک کنند!

اما از همه مهم‌تر، سوار شدن فغانی بر ماشینی به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان در حالی که حقوق هشتصد هزار تومانی دارد خود جای بسی تعجب و شائبه است. با توجه به اینکه حقوق فغانی تقریباً کمتر از نصف میزان خط فقر می‌باشد، قاعدتاً او توانایی خرید بلیت اتوبوس را هم نباید داشته باشد و با توجه به اینکه خانواده فغانی با این حقوق نمی‌توانند تغذیه مناسبی داشته باشند و دچار سوءتغذیه می‌شوند، دویدن او در زمین مسابقه هم جای تأمل است چه برسد به ماشین ۱۳۵ میلیون تومانی!
البته با اين موارد، كميته انضباطي فدراسيون كه سمبل قاطعيت و عدم تغيير در آراست و در اين چند سال ريشه فساد را خشكانده، بايد فغاني را مادامالعمر محروم كند!