با شاگردان مهدوی‌کیا از بازی‌های مقدماتی تا نایب قهرمانی + تصاویر

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال آکادمی کیا(تیم دانش‌آموزی زیر ۱۱ سال) که هفته گذشته برای حضور در تورنمنت کوردیال کاپ اتریش به این کشور سفر کرده بود، روزهای شنبه و یکشنبه بازی‌های خود را برگزار کرد و بدون شکست در زمان اصلی بازی‌هایش، به مقام نایب قهرمانی رسید.

این تیم که به مدیریت مهدی مهدوی‌کیا و با هدایت علی دوستی‌مهر به مسابقات اعزام شده بود، روز شنبه و در مرحله گروهی تیم‌های وریگس، اونتر هاخینگ و بایرن مونیخ از آلمان و تیم بزیرکساواهی اتریش را شکست داد و مقابل کاپا یونایتد فنلاند نیز به تساوی رسید.




در مرحله حذفی ویدتون مجارستان، اشتوتگارت و بایرلورکوزن آلمان مقابل تیم دانش‌آموزی ایران شکست خوردند. تیم فوتبال آکادمی کیا در دیدار نهایی مقابل تیم مونیخ ۱۸۶۰ به تساوی یک - یک رسید اما در ضربات پنالتی نتیجه را ۵ بر ۴ واگذار کرد تا نایب قهرمان این رقابت‌ها شود.



یادگار رستمی، بازیکن تیم فوتبال آکادمی کیا هم در پایان مسابقات با ۱۴ گل زده به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت و آقای گل رقابت‌ها شناخته شد. پیش از این در مسابقات کوردیال کاپ بازیکنانی نظیر توماس مولر، سامی خدیرا، آلابا، گماچوویچ و بارنتا این عنوان را کسب کرده بودند.