مزایده فقط برای سرگرمی مردم و فراموش کردن قیمت گوشت، مرغ و حبوبات است

به گزارش افکارنیوز، محمد دادکان پس از شکست تیم دانشگاه آزاد در بازی ششم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال اظهار داشت: من از همان ابتدا پیش‌بینی می‌کردم که کار این دو تیم به بازی هفتم کشیده شود. مهرام و دانشگاه آزاد بازی‌های خوبی ارائه کردند و امیدوارم هر کس در بازی هفتم بهتر بازی کند، برنده جام حرفه‌ای شود.

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی دانشگاه آزاد در بازی هفتم شانس ما برای پیروزی و قهرمانی بیشتر است. متأسفانه در این بازی نیروی بازیکنان ما تحلیل رفته بود و مطمئن باشید با تجدید قوا برای دیدار هفتم آماده خواهیم شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد تصریح کرد: تعداد بازیکنان، نوع آنها و دستمزدی که ما به بازیکنان‌مان می‌دهیم به هیچ وجه در حد تیم مهرام نیست و به این خاطر همین که به فینال رسیده‌ وسهمیه رقابت‌های آسیایی را کسب کرده‌ایم برای‌مان افتخار است. ما چاره‌ای جز شکست مهرام در بازی هفتم و قهرمانی نداریم.

دادکان در مورد واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نیز صحبت کرد: همان طور که سال قبل هم گفتم این واگذاری هیچ‌گاه انجام نخواهد شد و همه این مزایده‌ها برای سرگرمی مردم است. کسانی که در فرابورس و سازمان‌های مربوط به این واگذاری کار می‌کنند هم می‌دانند که این کار انجام نخواهد شد و هدف از آن صرفاً سرگرم کردن مردم و فراموش کردن قیمت گوشت، مرغ و حبوبات است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اگر این دو باشگاه به خودروسازان واگذار شود اوضاع آنها بهتر خواهد شد. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای موفقیت و قهرمانی یک تیم به یک سری عوامل از جمله بازیکن، سرمربی، مدیریت و امکانات نیاز است. باز هم تأکید میکنم که این دو باشگاه به هیچ فردی واگذار نخواهد شد.