مصدومیت شدید مدافع تیم ملی و نگرانی عجیب کارلوس کی‌روش

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه) در ورزشگاه دستگردی آخرین تمرین خود را در قالب دومین مینی کمپ برگزار کرد.

*سید جلال حسینی و خسرو حیدری به دلیل مشکلات مالیاتی و سروش رفیعی به همراه جلال علی محمدی به دلیل مشکلات خدمت سربازی در تمرین امروز تیم ملی غایب بودند که البته علی محمدی از اواسط تمرین به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.

*بازیکنان ۱۰ دقیقه قبل از آغاز تمرین وارد زمین چمن دستگردی شدند که هر کدام به نحوی کار با توپ انجام می‌دادند تا برای تمرین تاکتیکی تیم ملی آماده شوند.

*بازیکنان پیش از شروع تمرین به دستور کی‌روش دور هم جمع شدند که سرمربی تیم ملی کشورمان برنامه امروز تمرینی آنها را اعلام کرد و بازیکنان با دویدن و گرم کردن به همراه دکتر دیه گو آماده تمرین تاکتیکی شدند.

*آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، هاشم بیک‌زاده و احسان حاج صفی ۵ بازیکنی بودند که پیش از آغاز تمرین تاکتیکی کی‌روش آنها را از جمع سایر بازیکنان جدا کرد و پشت دروازه زیر نظر دکتر دیه‌گو تمرینات خود را دنبال کردند این بازیکنان با کارهای آمادگی جسمانی و همچنین کار با توپ تمرینات خود را انجام دادند. جلال علی محمدی که از اواسط تمرین به جمع ملی پوشان اضافه شد به دستور کی روش به جمع ۵ بازیکن که پشت دروازه تمرین می‌کردند، اضافه شد.

*۴ دروازه‌بان حال حاضر در تمرینات تیم ملی کار خود را با دن گاسپار شروع کردند که مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان پس از گرم کردن آنها تمرینات اختصاصی را برای آنها در نظر گرفت تا فوتبال درون تیمی آغاز شود.

*کی‌روش بازیکنان را به دو تیم ۱۰ نفره سفید و قرمز تقسیم کرد که در زمینی نسبتاً بزرگتر نسبت به روزهای گذشته بازیکنان فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

*پس از گذشت حدود یک ساعت از تمرین کی‌روش برای استراحت دادن به بازیکنان در سوت خود دمید و بازیکنان پس از نوشیدن آب نفسی تازه کردند. این اتفاق در حالی افتاد که محمد‌نژاد مهدی به یک‌باره به روی زمین افتاد و به شدت به خود می‌پیچید. پزشکان حاضر در تمرین تیم ملی سریعاً بالای سر مدافع تیم ملی کشورمان حاضر شدند تا وضعیت او را بررسی کنند.

*نژادمهدی از ناحیه دست راست به شدت آسیب دید که این موضوع باعثنگرانی کی‌روش نیز شد به نحوی که سرمربی تیم ملی از میانه میدان به سمت نژادمهدی دوید و تمام کادر فنی تیم ملی بالای سر او حاضر شدند تا از وضعیتش باخبر شوند. ابتدا پیش‌بینی شد که دست نژادمهدی دچار شکستگی شده اما پس از بررسی توسط پزشک تیم ملی مشخص شد که ضرب‌خوردگی جدی باعثمصدومیت این بازیکن شده بود.

*برخلاف روزهای گذشته تماشاگران از تمرین امروز تیم ملی استقبالی به عمل نیاوردند و تعداد آنها به ۴ نفر می‌رسید.

*در پایان تمرین کیروش بازیکنان را جمع کرد و پنج دقیقه برایشان صحبت کرد.