نوری با ۸۰۰ هزار دلار به قطر می‌رود!

به گزارش افکارنیوز، اهلیت متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس تأیید نمی‌شود و چهار مزایده قبلی نیز بی‌نتیجه مانده است. هر چند دست‌اندرکاران سازمان خصوصی‌سازی کشور اعلام کرده‌اند دو ماه دیگر مزایده پنجم باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود که البته خیلی‌ها به این وعده نیز امیدی ندارند!

این مقدمه کوتاه را نوشتیم تا به سمع و نظرتان برسانیم؛ با توجه به بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس، اغلب بازیکنان سردرگم هستند و نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند. شاید تا حدودی حق با آنان باشد. وقتی تکلیف خصوصی شدن یا دولتی ماندن پرسپولیس معلوم نیست چه تضمینی وجود دارد مدیر بعدی به قراردادهای منعقد شده متعهد باشد و اساساً‌ قرار است بودجه باشگاه از چه منبعی تأمین شود؟

بدیهی است اکثر بازیکنان برای تمدید قرارداد دچار تردید شده باشند. البته تنی چند از پرسپولیسی‌ها با پیشنهادات داخلی و خارجی مواجه شده‌اند که یکی از آنها محمد نوری است.
المسیمیر یک تیم قطری است که به تازگی و به همراه الریان از دسته پایین‌تر به لیگ ستارگان راه پیدا کرده است.
از قرار معلوم دست‌اندرکاران این باشگاه تازه‌ وارد لیگ ستارگان قطر بازی‌های اخیر محمد نوری برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا را دیده و پسندیده‌اند.

در همین راستا سران تیم المسیمیر پیشنهادی وسوسه‌انگیز و ۸۰۰ هزار دلاری به محمد نوری ارائه داده‌اند.
از آنجايي كه تكليف باشگاه پرسپوليس معلوم نيست اين احتمال وجود دارد كاپيتان سرخپوشان به زودي به تيم قطري پيوسته و در ليگ ستارگان توپ بزند.