دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم

به گزارش افکارنیوز، طالب‌لو درمورد لغو مزایده دو باشگاه پرطرفدار ایران گفت: به نظر من پروسه‌ای که پشت‌ سر گذاشته شد، می‌تواند یک تجربه خوب در این زمینه باشد. در این وقفه چند ماهه، مسئولان می‌توانند یک بررسی جامع داشته باشند و از این تجربیات به ‌خوبی استفاده کنند. امیدوارم در آینده این موضوع خیلی شفاف و دقیق صورت بگیرد و دیگر شاهد سردرگمی نباشیم.

او ادامه داد: مطرح شدن بحثخصوصی‌سازی در فصل گذشته، در عملکرد استقلال تأثیر گذاشت. شما دیدید که باشگاه از لحاظ مالی مشکل داشت و از طرفی اسپانسر هم حاضر نمی‌شد که به استقلال کمک مالی کند. این موضوع در زمان مناسبی مطرح نشد، ولی حداقل امیدوارم این‌ بار همه چیز به ‌صورت کارشناسی‌شده پیش برود. طالب‌لو در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستی استقلال همچنان با مشکلات مالی مواجه باشد، گفت: مطمئناً وزارت ورزش در این زمینه و برای اداره استقلال یک فکر اساسی خواهد کرد تا چنین مشکلاتی را نبینیم یا اینکه حداقل این مشکلات خیلی کم شود. استقلال نباید زمان را از دست بدهد و در فصل نقل و انتقالات، حتی ثانیه‌ها هم مهم هستند. امیدوارم شرایط تیم خیلی زود بهتر شود.
طالب‌لو درمورد ادامه همکاری با استقلال و وضعیتش برای فصل آینده گفت: من دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. حالا باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد و تکلیف بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه چگونه خواهد بود.

دروازهبان استقلال درمورد اينكه برخي معتقدند قلعهنويي ديگر شانسي براي ماندن در اين تيم ندارد، گفت: من نميتوانم در بحث انتخاب سرمربي دخالت كنم چون اين موضوع ارتباطي به من ندارد. در اين مورد كادر مديريتي تصميمگيرنده است و از طرفي نميتوانم بگويم مربي خارجي بهتر است يا ايراني. فقط اميدوارم هر اتفاقي كه براي استقلال رخ ميدهد خير باشد و اين تيم بتواند ناكامياش را در فصل آينده جبران كند.