تصمیم بوفون برای آینده‌ در یوونتوس

به گزارش افکارنیوز، جان‌لوئیجی بوفون با تأکید بر اینکه تیمش در فینال شب گذشته(شنبه) لیگ قهرمانان اروپا تمام تلاش خود را برای شکست بارسلونا انجام داده است، گفت که می‌خواهد سه فصل دیگر در کنار بانوی‌ پیر بماند.

سنگربان یوونتوس که تیمش در بازی برابر بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد در گفت‌و‌گو با نشریه توتو اسپورت اظهار داشت: در یک مقطع من باور داشتم که یوونتوس می‌تواند دست به کاری بزرگ بزند و بارسلونا را شکست دهد. ما نتوانستیم کارمان را تمام کنیم چون توانایی‌های بارسلونا در بعضی از بخش‌ها بیشتر از ما بود نه به این دلیل که به اندازه کافی تلاش نکردیم با این حال ثابت کردیم که به راحتی می‌توانیم در چنین سطحی از رقابت‌ها بازی کنیم.

بوفون ادامه داد: باعثتأسف است اما من می‌دانم که چگونه باید چنین شرایطی را مدیریت کنم، شرایطی که در آن ورزش شما را ناامید و سرخورده می‌کند. ما این فصل کارمان را در لیگ قهرمانان در حالی آغاز کردیم که هیچ کسی روی ما به عنوان مدعی قهرمانی حساب نمی‌کرد اما اکنون هم نباید بابت نتیجه‌ای که در فینال رقم خورد حسرت بخوریم.

کاپیتان ۳۷ ساله یوونتوس درباره آیندهاش و اینکه آیا احتمال دارد تابستان امسال از بانوی پیر جدا شود، تأکید کرد: من میخواهم حداقل برای سه سال دیگر خودم را در سطح فعلی حفظ کنم. بعد از آن به کارم پایان خواهم داد اما امیدوارم در این مدت یکی دیگر از رؤیاهایم را محقق کنم.