منصوریان باید روز اول می‌گفت نمی‌آید

به گزارش افکارنیوز، افشارزاده گفت: ما باید یک تصمیم عاقلانه بگیریم؛ تصمیمی که از نظر مالی و فنی به نفع استقلال باشد. باید ببینیم چقدر از نظر مالی توان داریم و اینکه از نظر فنی باید ببینیم این مربی می‌ تواند ما را به جایی که لازم است برساند یا نه؟

وی ادامه داد: ما جلسه ای در باشگاه استقلال خواهیم داشت و به همه می‌ گوییم که نتیجه جلسه چه خواهد بود. قبلا در نامه ای که ایشان برای ما نوشته بود، عدد ۲۵۰ هزار دلاری قید شده بود اما حالا پیشنهاد ایشان ۳۰۰ هزار دلار است. ما باید وضعیت استیماچ را از هرلحاظ آنالیز کنیم. ایشان تنها نیست و یک کمک هم دارد. کرایه خانه و مخارج رفت و آمد او هم با ماست. ضمن اینکه هر مربی خارجی ای که می‌ آید باید امکانات ویژه ای در اختیارش قرار بگیرد.

افشارزاده درباره پروژه استخدام منصوریان هم چنین گفت: ما با منصوریان یک هفته مذاکره کردیم که متاسفانه به جواب نرسیدیم اما یک هفته وقت در این اثنا به هدر رفت. ای کاش منصوریان روز اول به ما می گفت که نمی‌ آید تا این زمان را از دست نمی‌ دادیم.

وی در ادامه گفت: در سه روز گذشته فعالیت های زیادی کرده ایم تا سرمربی استقلال را مشخص کنیم. برای این مربی بلیت گرفتیم که زود به ایران بیاید و با او حرف بزنیم. اجازه بدهید کاری که شروع کرده ایم را به پایان برسانیم. آبرو و حیثیت باشگاه استقلال برای ما مهم است. جلسه استیماچ تمام شده اما باید همچنان صحبت کنیم و ببینیم که نتیجه چه می‌ شود.

به گفته مدیرعامل استقلال بدهی ها یکی از موانع اصلی امسال این باشگاه است. او گفت: ما باید مسائل مالی را حل کنیم، بدهی هایمان را بدهیم. یک تعداد از ما جدا می‌ شوند و چند بازیکن جدید خواهیم گرفت. الان بدترین موقع است برای گرفتن بازیکن یا عدم نیاز اعلام کردن. من همیشه بدون دروغ واقعیت را به همه گفته ام.

افشارزاده درباره ادامه کار خودش در استقلال هم گفت: باید وضع من روشن شود و نمی‌ دانم آینده ام چیست. اما به خودم مربوط است که دوست دارم بروم یا بمانم.

وی درباره اینکه آیا وزارت ورزش هزینه استیماچ را می‌ دهد گفت: اگر وزارت ورزش این پول را بدهد، تصمیم گیری می‌ کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره ادامه کار شاهرخ سبک دست اسپانسر آبیپوشان گفت: امیدوار هستم فضایی ایجاد شود که بتوانیم در خدمت آقای سبک دست باشیم. ایشان الحق کارشان را خوب انجام دادند. آقای سبک دست نامه ای به باشگاه استقلال فرستاده اند که من آن را نخوانده ام. ایشان عضو هیات مدیره نخواهد بود اما دوست داریم در جمع ما باشد.