چرا تونی اولیویرا برنمی‌گردد؟

به گزارش افکارنیوز، آنها که خیال‌شان بابت بازگشت تونی اولیویرا کاملاً راحت شده بود، به یکباره با این موضوع مواجه شدند که شاید تونی به خاطر یکسری اتفاقات در هفته پایانی لیگ و البته عدم دریافت مطالبات گذشته‌‌اش به تبریز برنگردد. البته اولیویرا برای رد پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی، یک دلیل دیگر هم داشت و آن، ماجرای مذاکره پنهانی دو نماینده این باشگاه با چند مربی دیگر بود. درهم پیچیدگی این مسائل، برنامه‌های مسئولان باشگاه تراکتور را به هم ریخت.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتور در یک کنفرانس خبری ۷ ساعته بارها از مربی پرتغالی خود دفاع کرد و در نهایت گفت: «با هیچ‌کس دیگر مذاکره نکردم، نمی‌کنم و نخواهم کرد.» سپس در مصاحبه با خبرورزشی گفت: «تا آخرین لحظه منتظر بازگشت تونی هستم و اگر نیاید، بازهم منتظرش می‌مانم تا بیاید!» عباسی که کلاً حرف زدن را دوست دارد، در مصاحبه دیگری گفت: «تا قیام قیامت تونی را مربی فصل آینده تراکتور می‌دانم.» و این همه امید دادن به هواداران یعنی قطعاً او ماندنی است. هواداران هم خوشحال از اینکه تونی با آن کاریزمای عجیب و غریبش تراکتور را به لیگ می‌برد اما انگار برنامه‌ها کمی دچار تغییر شده است.

یکی از مسئولان باشگاه که نمیخواست نامش فاش شود به ما گفت: برای تونی بلیت فرستادهاند تا به تبریز برگردد ولی او منتظر پول بود نه بلیت. همچنین قبل از اینکه اولیویرا با نظر عباسی در این فصل به تبریز برگردد، بابت اخذ مطالباتش از تراکتورسازی به فیفا شکایت کرده بود و ایمیلی از سوی کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان در فیفا برای تراکتوریها ارسال شد که تکلیف این مربی را به لحاظ مالی روشن کنید! حالا تراکتوریها نمیدانند درگیر حفظ تونی شوند یا پرونده شکایت این مربی از تراکتور به فیفا!