سرویس ورزشی افکارنیوز - شب گذشته در برنامه نود امیر قلعه نویی در مصاحبه تلفنی با این برنامه باز هم از نحوه قضاوت داوران در بازیهای تیم تراکتورسازی ناراضی بود.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، اعتراض او به این موضوع منجر به واکنش کمیته داوران شد اما نکته عجیب غیبت رضا غیاثی به عنوان سخنگوی کمیته داوران بود. یدالله سلیمانی، دبیر کمیته داوران روی خط حاضر شد و جالب اینکه تاکید کرد که مهدی تاج به عنوان رئیس کمیته داوران در یک تماس تلفنی در هنگام پخش مصاحبه قلعه نویی سلیمانی را مامور پاسخگویی کرده و غیاثی را معذور!

سلیمانی البته نسبت به غیاثی با آرامش بیشتری پاسخگو بود اما نحوه صحبتهای او کمی حاشیه برانگیز بود. حرفهای سلیمانی باعثشد تا دوباره ماجرای پمپ بنزین تبریز زنده شود. همین موضوع باعثشد تا قلعه نویی دوباره روی خط برنامه نود بیاید و در حالی که همگان منتظر یک دعوای لفظی شدید بین قلعه نویی و سلیمانی بودند اما سرمربی تراکتورسازی هوشیارانه عمل کرد و بر خلاف سابقه ای که دارد این بار بسیار هوشمندانه به صحبتهای سلیمانی واکنش نشان داد.

قلعه نویی البته کنایه زنی را فراموش نکرد: من به نیروی انتظامی گفتم باید مراقب جایگاه های بنزین باشد. به هر حال ما دو بازی باختیم، هر دو بازی هم داورش آقای ممبینی بوده. من نمی خواهم گناه را گردن داوری بیاندازم. به هر حال ما یک کلمه حرف زدیم و ۵ میلیون هم جریمه شدیم اما این که نمی شود حق تیم تراکتورسازی را ضایع کرد. یعنی حتی یک خطا هم نباید در این بازی ها علیه ما گرفته شود؟

در طرف مقابل سلیمانی گفت: بهتر است آقای قلعه نویی جنبه باخت داشته باشند و بی دلیل داوری را مقصر اشتباهات خود نکنند.
همین واکنش سلیمانی می توانست قلعه نویی را عصبانی کن اما او بر خلاف سالهای گذشته سعی کرد خونسردی خود را حفظ کند: ماهیت کمیته داوران را دو هفته قبل آقای نصیرزداده در برنامه نود نشان دادند و نیازی نیست که من توضیحی بدهم.

اشاره قلعه نویی به مجادله نصیرزاده با غیاثی بود. شبی که خیلی ها معتقدند که غیاثی در مقام سخنگوی کمیته داوران عملکرد مناسبی نداشت!
سلیمانی در پاسخ به این کنایه قلعه نویی سعی کرد به نوعی علیه نصیرزاده موضع بگیرد و با ادبیاتی خاص نشان دهد که نصیرزاده چندان مورد قبول مردم نیست! این در حالیست که در سالهای گذشته هوشنگ نصیرزاده جزو کارشناسان محبوب برنامه های داوری در تلویزیون و رسانه ها بوده است