اسپانسر سرخابی ها در این فصل کیست؟

به گزارش افکارنیوز، در حالی وزارت ورزش چهره های جدید مدیریتی دو تیم استقلال و پرسپولیس را معرفی کرده است که در بین اعضای جدید چهره اقتصادی دیده نمی شود. اتفاقی که باعثمی شود بار دیگر بیم و ناامیدی در بین هواداران دو تیم ایجاد شود که آنها در نقل و انتقالات نتوانند با غول های اقتصادی لیگ برتری برابر کنند و احتمالا ستاره های لیگ برتری را در تور بیندازند.

سیاست کلی وزارت ورزش در فصل گذشته به گونه ای بود که از حساب دولتی برای این دو تیم با توجه به مشکلات اقتصادی کشور هزینه نشود و پرسپولیس و استقلال به اسپانسر سپرده شوند؛ طرحی که البته تا حدود زیادی با شکست روبرو شد و این تیم نتوانستند در این راه موفق شوند.

در این فصل البته شرایط به نظر سخت تر می رسد. دو تیم در حالی اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخته اند که در بین ۹ عضو جدید هیچ چهره اقتصادی دیده نمی شود که بتواند منابع مورد نیاز را برای این دو تیم تامین کند. در مقطع حساس کنونی و در نقل و انتقالات هر یک اعضا به دنبال این هستند تا با استفاده از لابی های خود شرایط حضور اسپانسر را در این تیم تامین کنند و باید دید در این راه موفق خواهند شد یا خیر.