برانکو: هنوز تعهدمالی باشگاه انجام نشده است

به گزارش افکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: می دانستیم که همه بازیکنان را نمی‌توانیم جمع کنیم اما این روزها را به عنوان مقدماتی در نظر گرفتیم تا لیست خود را قطعی کنیم.

وی ادامه داد: سرپرست جدید باشگاه ۲ روز پیش تعیین شده و زمان می‌برد تا مشورت کنیم. در روزهای آینده ۴۷ تمرین برگزار خواهیم کرد و ۷ بازی دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اردوی خارجی این تیم و اینکه چه کشورهایی مدنظر او قرار دارد بیان داشت: ما دو راهکار یا دو گزینه پیش‌رو داریم که باید از بین آنها یکی را انتخاب کنیم. یک گزینه برگزاری اردو در کرواسی است که یک‌سری مشکلات فنی را دارد، از جمله اینکه باید برای بازیکنان ویزا و روادید گرفته شود و همچنین برپایی اردو در این کشور شرایط خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر هم برگزاری اردو در ترکیه است که نهایتاً فردا یا دوشنبه این پیشنهاد به دست ما خواهد رسید تا پس از صحبت با مدیریت باشگاه محل اردو را نهایی کنیم. برای برگزاری اردو مشکلی وجود ندارد و این اردو برگزار خواهد شد.

برانکو درباره اینکه تا چه زمانی همه بازیکنان به تمرین می روند گفت: بازیکنان باید از فردا وضعیت خود را با باشگاه حل و فصل کنند. حتی بازیکنانی که به تمرین دعوت شده‌اند نتوانسته‌اند وضعیت خود را حل و فصل کنند که این کار باید صورت بگیرد. بعضی از بازیکنان نیز قراردادشان به پایان رسیده که برای تمدید باید با باشگاه مذاکره کنند. به همین دلیل ما اردوی مقدماتی را آغاز کردیم و انتظارمان این است که تا روز چهارشنبه همه بازیکنان دور هم جمع شوند.

وی درباره اینکه در گذشته با باشگاه مشکل مالی داشت و آیا این موضوع رفع شده است یا نه اظهار داشت: بله مشکل وجود داشت. چون ما حرفهای هستیم و اینجا برای کار کردن آمدهایم، انتظار داریم در قبال کاری که انجام میدهیم طبق قراردادمان با ما برخورد شود. تعهد مالی اجرا نشده بود و حتی اکنون هم اجرا نشده اما انتظارمان این است تا یکی دو روز آینده این مشکل حل و فصل شود.