اصلا علاقه‌ای به استقلال ندارم

به گزارش افکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ پیش از اولین تمرین پرسپولیس که قرار است با ۹ بازیکن آغاز شود، اظهار داشت: آگاهی داشتیم که همه بازیکنان را نمی‌توانیم جمع کنیم اما این روزها را به عنوان مقدمه‌ای در نظر گرفتیم تا لیست خود را قطعی کنیم. سرپرست جدید ۲ روز پیش تعیین شده و زمان می‌برد تا مشورت کنیم. ۴۷ تمرین برگزار می‌کنیم و ۷ بازی دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلخوری‌اش تصریح کرد: مشکل وجود داشت چون ما حرفه‌ای هستیم آمده‌ایم برای کار کردن انتظار داریم قراردادها اجرایی شود الان هم اجرایی نشده و انتظار داریم در ۲-۳ روز آینده حل شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره بازیکنانی که در نخستین تمرین پرسپولیس حضور نداشتند گفت: بازیکنانی که با آن‌ها تماس گرفته نشده عملا بازیکن آزاد هستند و می توانند از فردا به دنبال باشگاه جدیدی بروند و بازیکنانی هم که به تمرین امروز دعوت شدند وضعیت‌شان حل و فصل نشده زیرا بعضی از آن‌ها قراردادشان به پایان رسیده که باید با باشگاه قرارداد ببندند. تکرار می کنم ما این سه روز را به همین خاطر روزهای مقدماتی تمرین در نظر گرفتیم و انتظار داریم روز چهارشنبه همه بازیکنان در تمرین شرکت کنند.

وی درباره مشکلات مالی که با باشگاه پرسپولیس نیز داشت گفت: مشکل وجود داشت زیرا ما حرفه‌ای هستیم. ما به اینجا آمده ایم که کار کنیم و باید طبق توافق بندهای قرارداد انجام شود. باشگاه به تعهداتش عمل نکرده بود و الان هم عمل نکرده است اما انتظار داریم که در روزهای آینده این مشکل حل شود.

وی افزود: آن چیزی که در چند روز گذشته از سوی من عنوان شد صحت ندارد زیرا من درباره بازیکنان صحبتی نکرده ام اما من سه روز قبل لیستی را به آقای نژاد فلاح داده ام اما از آنجایی که دیگر آقای نژادفلاح حضور ندارد پس لیستی که به او داده ام دیگر ارزشی ندارد. اندکی صبور باشید تا مدیرعامل جدید ظرف یکی دو روز آینده همه چیز را مشخص کند.


برانکو درخصوص جذب بازیکنانی خارجی تاکید کرد: من نسبت به بازیکنانی که آشنایی دارم اقدام خواهم کرد همه چیز بستگی به بودجه باشگاه دارد و این موارد براساس میل و آرزوی ماست.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه احتمال دارد برخی بازیکنان مورد نظر او جذب نشوند، یادآور شد: این اوضاع متاسفانه همیشه همین جور است که در نهایت صورت حساب برای سرمربی است.

وی در مورد حضور حسین عبدی در هیأت مدیره خاطرنشان کرد: من مشکلی نمی‌بینم. او صاحب وظایف خود است و من اینجا سرمربی هستم اینکه چه کسی بازی خواهد کرد و سایر موارد برعهده من است و او هم در خصوص سازمان‌دهی تیم به ما کمک می‌کند و نیازهایی که تیم دارد را برطرف می‌کند.

برانکو در مورد بخش آکادمی گفت: این هم جز بخشی از قرارداد است و باید به من فرصت بدهند تا بتوانم بخش آکادمی را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه استیماچ اعلام کرده در صورت حضور در استقلال دربی را پس می‌گیرد گفت: او مربی دومین باشگاه بزرگ است و طبیعی است که انگیزه دارد و همیشه به عنوان بازیکن هم که بود رهبر بود مثل هر سرمربی دوست دارد که پیروز شود.

وی در مورد اینکه کری با استیماچ دارد گفت: پرسپولیس بزرگ‌ترین است و این موضوع بر کسی پنهان نیست و اصلا علاقه‌ای به استقلال ندارم و دوست دارم پرسپولیس را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

برانکو در مورد دستیارانش گفت: در همین ساختاری که هستیم ادامه خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد برگزاری اردوها یادآور شد: در نظر داریم که ۲ اردو در کرواسی و ترکیه برگزار کنیم. که البته صدور ویزا برای بازیکنان هم مهم است.