دیگر به نفت فکر نمی کنم

به گزارش افکارنیوز، امین حاج محمدی در رابطه با اینکه از امروز در تمرینات نفت حاضر می شود یا خیر، اظهار داشت: «در تمرینات حاضر نمی شوم و دیگر هم به نفت فکر نمی کنم. تا ۵ روز قبل منتظر نفتی ها ماندم اما وقتی دیدم که با من تماس نمی گیرند، به پیشنهادات دیگرم فکر می کنم. قراردادی ندارم اما باید پول سال گذشته مرا بدهند. حتی بخواهند با من تمدید کنند، شرط اولم تسویه حساب است.»

وی با اشاره به پیشنهاداتش افزود: «از چند تیم بالای جدولی و همچنین مطرح پیشنهاد دارم و تا ۲،۳ روز آینده قطعا قراردادم با یکی از آنها قطعی می شود. به توافقاتی هم رسیده ام و باید خودم انتخاب کنم که در کدام تیم خواهم بود. فکر می کردم بی معرفتی در حق نفت است که به تیم های دیگر فکر کنم اما وقتی آنها مرا نمی خواهند، دیگر چاره ای نیست.»

هافبک فصل گذشته نفت تهران در خصوص دلایل جدایی اش از این تیم خاطرنشان کرد: «در این باره مسئولان باشگاه نفت باید پاسخگو باشند که چرا به من زنگ نزدند. به نظر اکثر کارشناسان من یکی از بهترین های نفت در فصل اخیر بودم. شاید هم چون فکر کردند که من به تیمهای دیگر می روم، با من تماس نگرفتند.»

وی درباره اینکه شنیده می شود نفت امسال بودجه زیادی را برای بستن تیمش در نظر گرفته، گفت: «من خلاف این مساله را شنیدم و اینطور به نظر می رسد که نفت مثل سال های قبل از بودجه بالایی برخوردار نیست. با این حال امیدوارم که پول خوبی خرج کنند و بازیکنان نفت هم راضی باشند.»

حاج محمدی در پایان با اشاره به پیشنهاد پرسپولیس اذعان داشت: صحبت هایی از سوی باشگاه پرسپولیس با من شده اما همه چیز در چند روز آینده مشخص می شود.