قلعه نویی به استقلال برمی گردد

به گزارش افکارنیوز، مسعود معینی در واکنش به بیانیه منصوریان و اینکه کدهایی که در آن درباره دلواپسانی که نگرانی پختگی اش بودند، ‌ داده به او بازمی گردد، ‌ اظهار داشت: ‌ منصوریان مربی بسیار موفقی بوده اما من حرفم این بود که سرمربیگری در استقلال برای او زود است. گفتم که منصوریان انشاالله پخته شود و بعد به استقلال بیاید تا خراب نشود. این صحبتها را من به خاطر صلاح خود منصوریان انجام دادم. از طرفی هم به فکر تیم نفت بودم که با آمدن منصوریان به استقلال متلاشی می شد. مطمئن باشید اگر او تیم نداشت، ‌ سرمربی استقلال می شد.

وی ادامه داد: من بیشتر بحثم روی صلاح منصوریان و نفت بود اما یکسری از رسانه ها چرت و پرت می نویسند. حتی در هیات مدیره از منصوریان حمایت هم کردم اما گفتم که نمی خواهم تیم نفت از بین برود. منصوریان خیلی علاقه داشت که به استقلال بیاید اما من نظرم این بود که چون استقلال شرایط خوبی ندارد، ‌ او نمی تواند بدون پختگی موفق شود. نتیجه هم این شد که مظلومی را که تجربه بیشتری داشت، ‌ معرفی کردیم. اتفاقا منصوریان به یکی از دوستان من گفته بود که از معینی به خاطر صحبتهایی که انجام داده بود، تشکر می کنم!

عضو هیات مدیره استقلال همچنین در خصوص حمایتش از قلعه نویی تصریح کرد: ‌ به هر حال هر مربی یک سال نتیجه می گیرد و ممکن است که یک سال هم نتیجه نگیرد. من فقط گفتم قلعه نویی یکی از گزینه هاست اما نوشتند که من از او برای سرمربیگری تیم حمایت کردم. من یادم می آید که قلعه نویی چه افتخاراتی برای استقلال، ‌ سپاهان و تراکتور به دست آورده و آن موقع است که از او حمایت می کنم. با اینکه ۲ سال نتیجه نگرفته، ‌ نباید شان او از بین برود. مگر آنچلوتی را بعد از ۲ سال کنار نگذاشتند؟ قلعه نویی که از او بالاتر نیست.

وی درباره ناراحتی منصوریان از خودش عنوان کرد: ‌ من نظرم را دادم چون دوست نداشتم منصوریان تبدیل به استیلی در پرسپولیس شود. استیلی اگر سوزانده نمی شد، می توانست یکی از بهترین مربیان ایران باشد. حالا منصوریان هر طور دوست دارد می تواند از حرفهای من برداشت کند اما مطمئن باشد که یک روز به صحبتهای من می رسد. من دوست نداشتم او در این شرایط به استقلال بیاید چون نفت متلاشی می شد. البته برخی حرفهای من درباره او نیز تحریف شد چون برخی می خواهند ما را به جان هم بیاندازند.

معینی در ادامه اذعان داشت: ‌ من دشمن منصوریان نیستم و بعد از ۴۰ سال حضور در فوتبال می دانم که منصوریان باید این فصل به استقلال بیاید یا خیر. الان قلعه نویی نیاز به حمایت دارد و من از او حمایت می کنم، ‌ همانطور که به موقعش از او انتقاد هم کردم. مطمئن باشید که قلعه نویی اعتبارش زیر سوال نرفته و بعد از یکی، ‌ ۲ سال استراحت بار دیگر به استقلال برمی گردد.

وی همچنین اضافه کرد: منصوریان در تمام بازیهای نفت کلاه آبی می گذاشت تا بگوید که من دوست دارم به استقلال بیایم. البته طبیعی هم هست چون او بازیکن این تیم بوده و الان هم مربی موفقی است اما بعد از نامه ای که افشارزاده برای جذب او زد، ‌ تصمیم گرفتیم که مذاکره با منصوریان را تمام کنیم چون نفتی ها مخالف بودند.

معینی در پایان در خصوص حضور بیرانوند در باشگاه استقلال و اعتراض نفتی ها گفت: من که در باشگاه بودم و بیرانوند را ندیدم اما شاید او دوست دارد به استقلال بیاید و نباید مانعش شویم. از نظر من حضور او در باشگاه استقلال مشکلی ندارد. اصلا شاید او آمده بود بگوید به استقلال نمی آیم! به نظرم برای این دروازه بان حاشیه نسازیم چون او آینده دروازه بانی ایران است و سال گذشته هم یک پای موفقیت تیم نفت بوده است.