هیچ تیمی این ستاره را نمیخواهد!

به گزارش افکارنیوز، بدون‌شک بدبین‌ترین هوادار و علاقه‌مند به فوتبال فکرش را هم نمی‌کرد که سید جلال حسینی مدافع ملی‌پوش کشورمان در بازگشت از قطر شرایطی اینچنینی را تجربه کند.

مسوولان الاهلی قطر به جای او پژمان منتظری را انتخاب کردند و شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد، امروز او همچنان یکی از لژیونرهای فوتبال ما بود. پرسپولیسی‌ها مثل سپاهانی‌ها به خاطر شکل جدایی‌اش در فصل‌های گذشته ناراحتند و به همین دلیل خیلی زود اعلام کردند که در لیست‌شان جایی برای سیدجلال حسینی در نظر نگرفته‌اند. نفتی‌ها بعد از جدایی پاداونی یک مدافع میانی می‌خواهند و این مساله باعثشد تا زمزمه‌هایی مبنی بر حضور او در تیم علی منصوریان شنیده شود اما حالا مسوول نقل و انتقال آنها گفته که سید جلال در لیست سرمربی‌شان نیست. تراکتوری‌ها هم که او را می‌خواستند دیروز اعلام کردند که مبلغ پیشنهادی‌اش زیاد بوده و به همین دلیل حضورش را منتفی دانستند. این موضوع این ذهنیت را ایجاد می‌کند که شاید یکی از دلایلی که حسینی تا امروز با تیمی به توافق نرسیده همین پیشنهاد بالا باشد.
این موضوع را هم می‌دانیم که سید جلال به تیمی نمی‌رود که شانس و سابقه قهرمانی و مدعی بودن نداشته باشد. در میان تیم‌های بالای جدول فقط فولاد و ذوب‌آهن می‌مانند که هنوز آنها هیچ صحبت رسمی در این‌باره نداشته‌اند.
شاید برای مدافع ۳۵ ساله فوتبال ما بهتر باشد که به ملوان و انزلی برگردد و فوتبالش را در همانجا به پایان برساند؛ اینطوری هم توان فنی ملوان را افزایش می‌دهد، هم برای سال‌های بعد فوتبالش و حرفه مربیگری‌اش خوب است، کاری که پژمان نوری و مازیار زارع کردند.
اما فارغ از همه این بحث‌ها و احتمالات او به عنوان یک مدافع خوب در سال‌های اخیر باید طوری رفتار کند و تصمیم بگیرد که شأن و جایگاهش حفظ شود. در واقع خودش باید با انتخاب سریع و البته صحیح به تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان دهد و بیش از این در رسانه‌ها او را به این تیم و آن تیم پاس ندهند.
ما نمی‌توانیم به جای او تصمیم بگیریم چون شرایط او را نداریم و از دور مسائل را رصد می‌کنیم اما در اینکه او با از دست دادن زمان، خود را بیش از پیش در فصل نقل و انتقالات بر سر زبان‌ها می‌اندازد شک نداریم.
سید جلال باید همه اتفاقات فوتبالی یک سال اخیر را مرور کند که چرا سال گذشته در این روزها پرسپولیسیها برای تمدید قراردادش اصرار داشتند اما امروز اکثر تیمهای بالای جدول و البته پرسپولیس او را نمیخواهند. سید جلال حسینی اگر به بازگشت به ملوان هم فکر میکند شاید بهتر باشد که زود تصمیمش را بگیرد. فوتبالیها خاطرات خوبی با او دارند و نباید اجازه دهد این خاطرات کمرنگ شود.