به گزارش افکارنیوز، معاون فنی باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن و شخص سعید آذری برای مسلمان پیشنهاد خوبی داشت که فعلا قصد رسانه ای شدن آن را نداریم.

احمد فقیهی درباره اینکه محسن مسلمان امروز برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفته و اینکه آیا ذوب آهن از این مساله اطلاع دارد یا نه، عنوان کرد: ما از حضور مسلمان در باشگاه پرسپولیس اطلاعی نداشتیم. او فقط امروز با من تماس گرفت و می خواست با آذری صحبت کند که موفق نشد.

وی ادامه داد: باید ببینیم که محسن چه تصمیمی دارد و پس از آن به جمع بندی برسیم. مسلمان می تواند پیشنهاداتش را بررسی کند. هر چند روال قانونی این است که باشگاه پرسپولیس اگر خواهان مسلمان است با ما تماس بگیرد و درخواستش را ارائه بدهد.

معاون فنی ذوب آهن درباره اینکه سرنوشت مسلمان به کجا می رسد گفت: باشگاه ذوب آهن و شخص سعید آذری برای مسلمان پیشنهاد خوبی داشت که فعلا قصد رسانه ای شدن آن را نداریم و به محض بازگشت مدیرعامل دراین باره صحبت می کنیم.

وی درباره اینکه لوکا ماریچ، مدافع کروات مدنظر پرسپولیس هفته گذشته در تمرین ذوب آهن حضور یافته بود اظهار داشت: گل محمدی عقیده خاصی روی جذب بازیکنان خارجی دارد. شاید هایلایت هایی از سوی بازیکنان ارائه شود اما سرمربی تیم تاکید دارد که بازیکن به تمرین بیاید و عملکردش مشاهده شود.

گل محمدی افزود: اینطور نبود که ماریچ بد باشد اما شاخصه هایی که گل محمدی می خواست را نداشت. یک مدافع استرالیایی هم در تمرین حضور یافت اما موفق به جلب نظر گل محمدی نشد. در نهایت تلاش باشگاه این است بازیکنان باکیفیت خارجی را به خدمت بگیرد.