پشیمانم که پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کردم

به گزارش افکارنیوز، خوان رومن ریکلمه در فصل ۶-۲۰۰۵ کمک شایانی به ویارئال کرد تا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور یابد، جایی که این تیم اسپانیایی مغلوب آرسنال شد و از راهیابی به فینال بازماند. عملکرد هافبک پیشین بارسلونا در این مسابقات آنقدر خوب بود که نظر سرالکس فرگوسن و منچستریونایتد را به خود جلب کرد.

ریکلمه در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» گفت: تنها چیزی که در دوران حرفه‌ای‌ام از آن پشیمان هستم تصمیمی بود که در سال ۲۰۰۶ گرفتم، آنهم زمانی که پیش از بازی ویارئال و آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هتلی در انگلیس نماینده منچستریونایتد به من پیشنهاد پیوستن به این تیم را داد، اما من به آن پاسخ منفی دادم. البته چون با هم‌تیمی‌هایم خیلی راحت بودم، در ویارئال ماندم.

ریکمله که سال گذشته میلادی با تیم آرجنتینوس جونیورز از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، در طول دوران حرفه‌ای‌‌اش عناوینی همچون سه قهرمانی در کوپا لیبرتادورس با بوکاجونیورز و دو قهرمانی در اینترتوتو کاپ با ویارئال به دست آورد. او همچنین کمک شایانی به تیم فوتبال آرژانتین برای کسب مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ کرد. ریکلمه بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ چهار بار به عنوان فوتبالیست سال آرژانتین انتخاب شد.

زمانی که ریکلمه در سال ۲۰۰۶ پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کرد، آنها به سراغ مایکل کریک رفتند و او را از تاتنهام به خدمت گرفتند.