به گزارش افکارنیوز، برانکو ایوانکوویچ درباره برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: «آب و هوای تهران خیلی خوب است اما ما اردوی ترکیه را انتخاب کردیم. چون بچه ها از لحاظ رژیم غذایی و استراحت می توانند در اردو بهتر کارایی شان را نشان بدهند. ما در ترکیه سه بازی دوستانه برگزار می کنیم و بازیکنان در کنار هم هستند.»



وی ادامه داد: «در حال حاضر همه بازیکنان برای طی مسیر تمرین تا منزل و برگشت تقریبا سه ساعت زمان را از دست می دهند اما در اردوی ترکیه این سه ساعت زمان را جبران می کنیم و دائما در فکر تمرین و آماده سازی هستیم.»



سرمربی پرسپولیس درباره ضیافت افطاری که یکشنبه شب برگزار کرد گفت: «من می خواستم کار خیری انجام بدهم و این مراسم افطار را برای کسانی برگزار کردم که به پرسپولیس کمک می کنند و برای ما زحمت می کشند.»



وی درباره اینکه آیا روزه می گیرد یا نه اظهار داشت: «ما در دین خودمان روزه داریم اما به این شکل نیست. فقط شکل روزه ما فرق می کند. در کشور خودمان به فکر کارهای خیر و صدقه دادن هستیم.»



سرمربی پرسپولیس درباره مذاکره محسن مسلمان با علی اکبر طاهری بیان داشت: «من درباره اسم ها صحبت نمی کنم. چون هر وقت درباره یک بازیکن صحبت کردم رسانه ها حرف هایم را وارونه برداشت کردند. اما اگر چیزی قطعی شود مطمئنا باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام می کند.»



وی درباره اینکه مسلمان گفته است به توافق اولیه با پرسپولیس رسیده است گفت: «در این باره از خود او سوال کنید.»



برانکو درباره اینکه چه آرزویی در این ایام دارد اظهار داشت: من آرزو دارم مردم در سلامت روزه بگیرند و به آرزوهای خود برسند.